Deze twee onderdelen (en een AthlonXP 2000+, 256mb 2100 ddr) werkten tot voor kort goed. WERKTEN, want als ik nu de boel op volle snelheid wil draaien (dat houdt in 4x AGP, Fast Write, WS Write & Read aan) dan loopt het zaakje na 20 sec. vast. Nou, niet helemaal vast eigenlijk; hij reageert hier en daar nog wat, maar zeer traag. Dit geldt alleen voor spellen. Dit probleem krijg ik niet als ik de kaart op 2x agp zet.
Ik heb de kaart op andere computer geprobeerd (Ak33, duron 700), en hier werkt hij wel goed! Op mijn computer met Athlonxp 2000+, heb ik ook nog een Geforce 2 Mx-400 getest die weer wel werkte zonder problemen. En nog vreemder is, ik weet niet hoe dit probleem ineens opduikt. Iemand een idee?
edit:
Overigens helpt het ook niet met een bios update.
Ik heb de kaart op andere computer geprobeerd (Ak33, duron 700), en hier werkt hij wel goed! Op mijn computer met Athlonxp 2000+, heb ik ook nog een Geforce 2 Mx-400 getest die weer wel werkte zonder problemen. En nog vreemder is, ik weet niet hoe dit probleem ineens opduikt. Iemand een idee?
edit:
Overigens helpt het ook niet met een bios update.
Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770