reality is for people with no imagination
Kan je iets duidelijker beschrijven wat je bedoelt? Ik steek nooit mijn tong half uit mijn mond als iets moeilijk wordt...
Bloed, zweet & koffie
Mijn man doet dat als hij zijn teennagels knipt.
Dus ik weet niet of het juiste criterium hiervoor "moeilijk" is... HAHAHAHAHA
Ik denk dat dat gewoon een soort tik is, welke je jezelf wel af kan leren door er op te gaan letten. Ik ken eigenlijk in mijn omgeving niemand die dat doet.
Ik denk niet dat hier echt een achterliggende gedachte achter schuilgaat, maar het gewoon iets is uit gewoonte door dat je er eenmaal mee begonnen bent.
Ik denk niet dat hier echt een achterliggende gedachte achter schuilgaat, maar het gewoon iets is uit gewoonte door dat je er eenmaal mee begonnen bent.
Hm.. nu ik erover nadenk ... ik doe het alleen als ik lastig lichamelijk werk moet verrichten. Uhm... eigenlijk als ik ff nauwkeurig moet werken. En in mijn omgeving zijn er best veel mensen die het hebben. Hm.. misschien is het wel streekgebonden:P Maar okay... geloof mij het komt veel voor:)
reality is for people with no imagination
mijn ex-scheikundeleraar (dhr. Pino) loopt de hele dag met zijn tong uit zijn mond, maar dat is een geval apart, die is gewoon gek....
AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB
Verwijderd
Er schijnt wel degelijk een theorie achter te zitten, en voor zover ik me hem kan herinneren voert het terug tot onze kinder (baby?)tijd. Ik zal eens zoeken in m'n boekenkast
Pagina: 1