Toon posts:

Wasmachine en Computer op 1 stekkerdoos?

Pagina: 1
Acties:
  • 533 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
....mag dat??

Ik slaap namelijk op zolder...en ik heb hier ook een wasmchine staan.
Bij de plaats waar de wasmchine staat...is er maar een enkelstopcontact in de muur.
Maar precies waar die machine z'n stroom vandaan haalt...daar wil ik ook m'n pc daar zetten...

Ik dacht eraan om er gewoon een zo'n verlengstekkerdoos er in te zetten, met nog 3 extra stopcontcten erin
mag dat wel???een wasmachine, een pc en een gamecube op 1 stekkerdoos??

een beetje rare vraag maar ik weet niet waar ik anders terecht moet...:(

[ Voor 0% gewijzigd door Jaymz op 05-10-2002 01:12 ]

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:48

Nobby

Nuts!

Probeer het uit zou ik zeggen, kan zijn dat je pc minder stabiel is, maar hier hebben we ook de wasmachine en de droger op 1 stopcontact en die doen het ook allebei :)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:48

Jaymz

Keep on moving !

de bold-tags er maar ff uitgesloopt, dat leest toch wat rustiger ;)

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:58

Arjan A

Cenosillicafoob

Heb ik ook (eigen huis),maar heb al een extra groep gemaakt voor de PCs (moet de boel alleen nog doortrekken).
Overigens is het niet zo'n ramp om de PC aan dezelfde groep als de WM te hebben, samen trekken ze niet teveel hoor. Ik doe die extra groep uit zekerheid om hem niet op een 'natte' groep te zetten.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Gebruik wel een beveilgd stopcontact of ups...

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-03 19:40

lordsnow

I know nothing

Hoe groot is de kans dat dat je gaat zitten gamen terwijl dat ding naast je zit te draaien?

Maar ik denk dat 't niet ZO veel uitmaakt, qua stroom wat 't samen eventueel zou trekken.

Verwijderd

koop wel een goede 3 voudige wcd verlengsnoer 1 tje die 2.5 mm2 is bedraad anders heb je nog kans dat de spanning flink weg zakt als de wasmachine gaat verwarmen

Verwijderd

Heb je alles tegelijk aan staan dan ? :? :+

Verwijderd

Topicstarter
dat zou kunnen, maar de 1e reden waarom ik dit vraag is namelijk dat ik bang ben voor brandgevaar is de kans hiermee groter?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 15:01:
dat zou kunnen, maar de 1e reden waarom ik dit vraag is namelijk dat ik bang ben voor brandgevaar is de kans hiermee groter?
Brandgevaar? waarin? Want leidingen en isolatie is van plastic en dit heeft de handige eigenschap om te gaan smelten ipv. te gaan fikken.
Pagina: 1