"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
How bad is it on a scale from one to Spurs
beetje zonde als je maar 5k retired en er komt alter iemand bij met 200k en er kan nix meer bij.
ik kan het fout hebben, maar volgens mij las ik zoiets hier op het forum.
* Muurbestormer out
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp?
en is dit mijn subteam:
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp?id=16
zoek maar uit zou ik zeggen
How bad is it on a scale from one to Spurs
kom op zeg.. dit is echt wel anders hoor. sommigen trekken het hele verbanen van subteam promoten echt te ver door!
hij geeft gewoon wat info over waar je subteams kunt vinden, en zet er zn eigen apart bij.. dat moet kunnen. maar replies op topics die weinig tot niets met subteams te maken hebben, DAT was nou juist het probleem!
er komt een jongen het forum in met: "ik heb nu ook gejoined, kewl he?! MOOH"
en dan 20 posts of je misschien dit en dit subteam wil joinen, dat kan niet en is nu ook niet meer voorgekomen.
deze reply is echt niet fout. eerder informatief.
Verwijderd
Als JE dan toch al een link mot geven:(
En je eigen SUBTEAM mot vermelden!!@%^@%$^%&#%^(dan zie ik me genoodzaakt om meetedoen)
;):);)
Verwijderd
laten we er voor zorgen dat er geen subteam oorlog onstaat binnen DPC :(
wij hebben een klein teampje.
De eerste leden zijn geretired naar 1 e-mail adres.
Nu komt het 9e lid.
Die kan niet meer retiren naar dat ene e-mail adres.
We willen wel op de eigen proxy op eigen e-mail adres blijven flushen (leuk voor de onderlinge strijd
Iemand suggesties of een link?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
bedankt allemaal[/quote]naar welk subteampje ben je gegaan:?:?
Verwijderd
http://www.lanforall.net/~rc5/byhost.html
en hier kan je een ini vinden, dan hoef je niets meer in te stellen
http://panic.netgames.net/filez/dnetc/dnetc.ini
Zeg het maar, hij vroeg er zelf om
Verwijderd
(jah ik weet dat dit niet mag :(:(
edit
typo
ook al wil de topicstarter (naam kwijt) het wel en vintie het niet erg, wil nog niet zeggen dat het ook mag. Het is gewoon niet leuk om 20-30 posts achter elkaar te zien met JOIN ONS! en kijk eens naar onze proxy, mooi he? wil je vast wel joinen.
kom op zeg. laat gewoon die link zien naar alle mogelijke subteams en dan is het klaar.
ik meen me nog te herinneren dat er iemand een topic startte waarin ie vroeg of hij de quakers mocht joinen. ZO moet het, en niet andersom.
* Muurbestormer out
Ik mag toch gewoon elk subteam joinen? of zijn er teams die niet iedereen willen hebben?
hoe werkt dat precies met die subteams? gebruik je dan hun emeeladres?
EDIT/
IK heb intel cpus dus team Duron lijkt mij dan niet echt de bedoeling, of snap ik het verkeerd?
Edit
Verwijderd
en nu gaat het weer mis.. Wolvie moet weer beginnen met die crap en de burini cows springen er meteen weer achteraan.[/quote]Ze hapte he ? lol
Ach, iemand die zo'n topic plaatst weet dat dat gebeurd, net zo goed als iedereen die het leest. Want iemand die zoiets vraagt, zal waarschijnlijk al wel iets op het oog hebben.....
Maar ik vond het wel grappig
Verwijderd
en nu gaat het weer mis.. Wolvie moet weer beginnen met die crap en de burini cows springen er meteen weer achteraan.
ook al wil de topicstarter (naam kwijt) het wel en vintie het niet erg, wil nog niet zeggen dat het ook mag. Het is gewoon niet leuk om 20-30 posts achter elkaar te zien met JOIN ONS! en kijk eens naar onze proxy, mooi he? wil je vast wel joinen.
kom op zeg. laat gewoon die link zien naar alle mogelijke subteams en dan is het klaar.
ik meen me nog te herinneren dat er iemand een topic startte waarin ie vroeg of hij de quakers mocht joinen. ZO moet het, en niet andersom.
/me out[/quote]niteFly zoals ik al in mijn post schreef ik weet dat het niet mag maar zolang iedereen het doet ga ik niet achter blijven :P:P
zal wel aan mij hebben gelegen dan.. trustuh raver..
* Muurbestormer out
Verwijderd
niteFly zoals ik al in mijn post schreef ik weet dat het niet mag maar zolang iedereen het doet ga ik niet achter blijven :P:P[/quote]Dat was precies mijn punt in de vorige thread hierover... Toen werd in aangevallen voor iets wat bijna iedereen doet.... En bij mij was het eigenlijk niet eens zo bedoelt als het ineens uitgelegd werd...
Je noemt zelf team Duron, das ook een criteria die ze kunnen stellen. Of misschien zijn het allemaal startrek-liefhebbers, dan gaan die bij een clan die uit startrekliefhebbers bestaat, gewoon ff in het lijstje zoeken en je vind wel iets
edit: topic 2 pagina's lang, oeps, dit was een antwoord op vraag welke subteams welke leden toelieten
Dit schiet niet echt, al die moeite die jullie steken in zinloze discussies kan je beter steken in het assimileren van nieuwe koeien
Verwijderd
jajaja, ik ben bezig ;)[/quote]huh?????