hoe switch ik van team?

Pagina: 1
Acties:

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
domme vraag maare hoe switch ik van team?
Ben al DPCer hoor, maar k wil naar een sub team.

Heeft trouwens iemand de link naar de config instellingen voor het confugureren van de client?

Alvast Bedankt

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

bij je distributed id in de client een ander email adres invullen, en je email adres "retiren" naar het email adres waar je naar toe wil

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Muurbestormer
  • Laatst online: 25-05 11:08
over dat retiren, ik zou wel eerst vragen of het wel gewenst is. want er mochten toch maar 6 ofzow emails geretired worden?

beetje zonde als je maar 5k retired en er komt alter iemand bij met 200k en er kan nix meer bij.

ik kan het fout hebben, maar volgens mij las ik zoiets hier op het forum.

* Muurbestormer out

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

8 retirements.... de rest klopt wel... (:()

Join TeamBVD!

Verwijderd

bij dnet kan je wel speciale toestemming aanvragen voor meer addy's retiren geloof ik..

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Als je trouwens nog een subteam zoekt, is hier een lijstje met de verschillende subteams:
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp?
en is dit mijn subteam:
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp?id=16

zoek maar uit zou ik zeggen ;)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

is het nog niet duidelijk dat je geen zieltjes mag winnen voor je team?

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Muurbestormer
slasher:

kom op zeg.. dit is echt wel anders hoor. sommigen trekken het hele verbanen van subteam promoten echt te ver door!

hij geeft gewoon wat info over waar je subteams kunt vinden, en zet er zn eigen apart bij.. dat moet kunnen. maar replies op topics die weinig tot niets met subteams te maken hebben, DAT was nou juist het probleem!

er komt een jongen het forum in met: "ik heb nu ook gejoined, kewl he?! MOOH"

en dan 20 posts of je misschien dit en dit subteam wil joinen, dat kan niet en is nu ook niet meer voorgekomen.

deze reply is echt niet fout. eerder informatief.

• Ricoh
Thnx m8 ! ;)

Verwijderd

Oke daar gaan we weer DE onderstaande link is ons SUBTEAM!!

Als JE dan toch al een link mot geven:(:(
En je eigen SUBTEAM mot vermelden!!@%^@%$^%&#%^(dan zie ik me genoodzaakt om meetedoen)
;):);)

Verwijderd

Daar doe ik niet meer aan mee !!! :+

Verwijderd

uhm waarom doen we dit de link naar de subteams staat er al en waarscheinlijk weet hij allang wie hij joind en dus heeft het geen zin :D:D

laten we er voor zorgen dat er geen subteam oorlog onstaat binnen DPC :(:(

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-05 17:11

riffey#4

aka Beever#4

Even nog over dat retiren:
wij hebben een klein teampje.
De eerste leden zijn geretired naar 1 e-mail adres.
Nu komt het 9e lid.
Die kan niet meer retiren naar dat ene e-mail adres.
We willen wel op de eigen proxy op eigen e-mail adres blijven flushen (leuk voor de onderlinge strijd :) )
Iemand suggesties of een link?

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
bedankt allemaal

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 14:00 schreef bombadil het volgende:
bedankt allemaal[/quote]naar welk subteampje ben je gegaan:?:?:?

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Moet nog kiezen; ik liep van8 tegen een formatje aan en heb windows weer eens geinstalleerd en ben nog niet aan de koe toegekomen; ga ik nu doen.

Verwijderd

MUOOOOOOOOOOOOH

Verwijderd

Wij hebben een mooie proxy
http://www.lanforall.net/~rc5/byhost.html
en hier kan je een ini vinden, dan hoef je niets meer in te stellen :)
http://panic.netgames.net/filez/dnetc/dnetc.ini

Zeg het maar, hij vroeg er zelf om :P

Verwijderd

als we toch beginnen dit is onze site burnincows.webhop.org en voor vragen over config kun je mij alles vragen
(jah ik weet dat dit niet mag :(:(:()

edit
typo

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
van mij mag het wel en het is toch mijn topic?

Verwijderd

er is afgesproken geen subteam reclame maar ja :P:P

we kunnen je goed gebruiken

• Muurbestormer
en nu gaat het weer mis.. Wolvie moet weer beginnen met die crap en de burini cows springen er meteen weer achteraan.

ook al wil de topicstarter (naam kwijt) het wel en vintie het niet erg, wil nog niet zeggen dat het ook mag. Het is gewoon niet leuk om 20-30 posts achter elkaar te zien met JOIN ONS! en kijk eens naar onze proxy, mooi he? wil je vast wel joinen.

kom op zeg. laat gewoon die link zien naar alle mogelijke subteams en dan is het klaar.

ik meen me nog te herinneren dat er iemand een topic startte waarin ie vroeg of hij de quakers mocht joinen. ZO moet het, en niet andersom.

* Muurbestormer out

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Ik kies morgen mijn subteam aangezien ik gewoon maar een nieuw emeeladres heb gebruikt; dat leek mij het makkelijkst.

Ik mag toch gewoon elk subteam joinen? of zijn er teams die niet iedereen willen hebben?
hoe werkt dat precies met die subteams? gebruik je dan hun emeeladres?

EDIT/
IK heb intel cpus dus team Duron lijkt mij dan niet echt de bedoeling, of snap ik het verkeerd?
Edit

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 18:10 schreef NiteFly het volgende:
en nu gaat het weer mis.. Wolvie moet weer beginnen met die crap en de burini cows springen er meteen weer achteraan.[/quote]Ze hapte he ? lol :)
Ach, iemand die zo'n topic plaatst weet dat dat gebeurd, net zo goed als iedereen die het leest. Want iemand die zoiets vraagt, zal waarschijnlijk al wel iets op het oog hebben.....

Maar ik vond het wel grappig :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 18:10 schreef NiteFly het volgende:
en nu gaat het weer mis.. Wolvie moet weer beginnen met die crap en de burini cows springen er meteen weer achteraan.

ook al wil de topicstarter (naam kwijt) het wel en vintie het niet erg, wil nog niet zeggen dat het ook mag. Het is gewoon niet leuk om 20-30 posts achter elkaar te zien met JOIN ONS! en kijk eens naar onze proxy, mooi he? wil je vast wel joinen.

kom op zeg. laat gewoon die link zien naar alle mogelijke subteams en dan is het klaar.

ik meen me nog te herinneren dat er iemand een topic startte waarin ie vroeg of hij de quakers mocht joinen. ZO moet het, en niet andersom.

/me out[/quote]niteFly zoals ik al in mijn post schreef ik weet dat het niet mag maar zolang iedereen het doet ga ik niet achter blijven :P:P

• Muurbestormer
jongens, ga gewoon lekker door hoor, doe maar wat je leuk vindt. ik dacht alleen dat uit die poll laatst bleek dat de gemiddelde DPC-er geen 12 jaar oud was.

zal wel aan mij hebben gelegen dan.. trustuh raver..

* Muurbestormer out

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 18:46 schreef raver het volgende:
niteFly zoals ik al in mijn post schreef ik weet dat het niet mag maar zolang iedereen het doet ga ik niet achter blijven :P:P[/quote]Dat was precies mijn punt in de vorige thread hierover... Toen werd in aangevallen voor iets wat bijna iedereen doet.... En bij mij was het eigenlijk niet eens zo bedoelt als het ineens uitgelegd werd...

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
`k heb nog niks op het oog. Al zijn er wel een stel met koele namen.

Verwijderd

:)

Verwijderd

:D:);)

• Ricoh
}:O ;)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

De subteams bepalen zelf wie er in hun subteam mogen. Meestal word dit bepaald door de oprichter van de clan.

Je noemt zelf team Duron, das ook een criteria die ze kunnen stellen. Of misschien zijn het allemaal startrek-liefhebbers, dan gaan die bij een clan die uit startrekliefhebbers bestaat, gewoon ff in het lijstje zoeken en je vind wel iets

edit: topic 2 pagina's lang, oeps, dit was een antwoord op vraag welke subteams welke leden toelieten

• DSmarty
  • Niet online
Kappen jongens :(

Dit schiet niet echt, al die moeite die jullie steken in zinloze discussies kan je beter steken in het assimileren van nieuwe koeien }:O

Verwijderd

jajaja, ik ben bezig ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 20:25 schreef Wolvie het volgende:
jajaja, ik ben bezig ;)[/quote]huh?????
Pagina: 1