Toon posts:

xDSL Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nieuwe met routers maar ik heb vandaag een xDSL router van SiteCom 4S
gehaald om mijn internet verbinding te delen dit werkt allemaal goed :)

Alleen als ik de router uit zet en weer aan dan verbindt hij niet automatisch meer. Ik moet dan naar de html page van de router gaan en handmatig Internet starten.

Is dit normaal of zijn hier ook omwegen voor ?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vaak is er wel een optie als autoconnect ofzo. Kijk eens bij de verbinding instellingen of in de handleiding.

Verwijderd

Topicstarter
De optie auto-connect staat aan dat is nu juist het vreemde.

edit:

Connect automatically, as required heb ik aangevinkt staan. Maar hij doet dus niet
wat hij moet doen :?

Verwijderd

ik weet het is een oud topic maar ik heb exact hetzelfde probleem dat connect automatically niet werkt en er staat nog geen oplossing bij.
Is er al een oplossing bekend?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 15:28:
ik weet het is een oud topic maar ik heb exact hetzelfde probleem dat connect automatically niet werkt en er staat nog geen oplossing bij.
Is er al een oplossing bekend?
Zit er dan geen knopje "Alway-on" ?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

uit de manual
Choose the Connect Behavior.
"Automatic connect/Disconnect" causes the router to connect as soon as an application is started which require an internet connection (i.e. MSN, ICQ, Windows update, etc.)
"Manual Connect/Disconnect" causes the router to connect only when the user clicks ‘connect’ in the ‘Connection details’ window.
“Keep Alive” causes the router to maintain the connection at all time.
The “Auto-disconnect Time-out periode” is the amount of time af-ter which the router disconnects from internet.
Then click Next.

Iperf

Verwijderd

is al gelukt. Alles had ikgoed ingesteld. Was echter een probleem dat aan de firmware lag. De nieuwest voor de 202(v1) er opgezet. Was probleem met autoconnect met ADSL.
Autoconnecten werkt nu wel goed.
Pagina: 1