Was niet makkelijk om te beslissen wat we hiermee moeten doen. Aan de ene kant vind ik een topic over 1 gedicht nogal kansloos, en ik ben aan de reacties te zien niet de enige. Aan de andere kant heeft het schrijven van gedichten zowel raakvlakken met taalwetenschappen als met levensbeschouwing en filosofie. Bovendien waren gedichtentopics in het verleden wel leuk, en is dat al wel weer even geleden.
Vandaar dat ik heb besloten dat dit een topic wordt waarin je zelfgeschreven gedichten mag plaatsen, en opbouwend commentaar geven op het eigen werk van anderen. De bedoeling is dat je kan genieten van elkaars werk en elkaar kunt helpen het dichtwerk naar een hoger niveau te brengen.
De titel wordt aangepast en de posts ge-edit of verwijderd, om dit topic een mooie en schone start te geven. Excuses daarvoor, jullie posts werden wel gewaardeerd maar hebben nu hun werk gedaan
Ook zal ik de topictitel wijzigen.
veel plezier in dit topic!
Captain Proton
Samen in een kanaal, via twee gedachten.
Slechts één ziel, via meerdere personen.
Leef ik in deze eenzame wereld,
Alleen met mezelf aan de top.
Zwervend door een cyberspace,
van handen en muziek.
Drijf ik mijzelf tot het uiterste.
Maar waarom, op de top ben ik immers al alleen.
Ben ik niet wie ik ben,
voel ik mezelf steeds meer.
(C) 2002 Tears en WhizzCat
Edit
Punten ter verbetering welkom!
Vandaar dat ik heb besloten dat dit een topic wordt waarin je zelfgeschreven gedichten mag plaatsen, en opbouwend commentaar geven op het eigen werk van anderen. De bedoeling is dat je kan genieten van elkaars werk en elkaar kunt helpen het dichtwerk naar een hoger niveau te brengen.
De titel wordt aangepast en de posts ge-edit of verwijderd, om dit topic een mooie en schone start te geven. Excuses daarvoor, jullie posts werden wel gewaardeerd maar hebben nu hun werk gedaan
veel plezier in dit topic!
Captain Proton
Samen in een kanaal, via twee gedachten.
Slechts één ziel, via meerdere personen.
Leef ik in deze eenzame wereld,
Alleen met mezelf aan de top.
Zwervend door een cyberspace,
van handen en muziek.
Drijf ik mijzelf tot het uiterste.
Maar waarom, op de top ben ik immers al alleen.
Ben ik niet wie ik ben,
voel ik mezelf steeds meer.
(C) 2002 Tears en WhizzCat
Edit
Punten ter verbetering welkom!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2002 13:15 ]
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein