Logitech mx500 anti-games?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een paar dagen een Logitech MX 500 muis. in Windows (XP) werkt ie perfect en heb ik niks te klagen.
Maar zodra ik Medal of Honor, Battlefield1942 of Unreal Tournament 2003 wil spelen werken alleen muisknop 1 en 2. De andere knoppen doen niet, en als ergste, zelfs het scrollwieltje doet niets!!

Wie kan mij helpen? Ik heb de laatste Mouseware al geinstalleerd en heb alle knoppen verder default toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/Logitech_MouseWare.JPG

De correcte instellingen, alleen de knop die [Backspace] emuleerd werkt in games.
Verder even scrollwiel settings overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 20:08
Mouseware deinstallen, dan werkt het wel.

Logitech is ongelooflijk brak in support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Maar dan kan hij de extra 5 knoppen (totaal 8 knopjes *D ) die er op zitten niet gebruiken.
Als je een Logitech 3 knops heb is dat de beste oplossing, maar als je de andere knoppen ook wilt gebruiken, kan je niet anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:24

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> SA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al jaren hetzelfde met logitech: Deïnstalleren die zooi en windows update draaien voor fastoenlijke logitechdrivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ach ik heb altijd alleen maar Logitech's gehad(Pilot serial anyone?) en gebruikte ze altijd met Mouseware, WERKT PRIMA!

Knoppen 1 t/m 4 + scroll werken prima in bv. UT2003 en de MX500.
Die andere zijn toch te klein om te gebruiken maar die zullen ook vast wel werken.

Iig het werkt hier prima dus al dat geblaat over brakke drivers... pff beetje expirimenten heet dat, Rafe snapt dat tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 09:57
je moet gewoon die drivers van logitech niet installen dan werkt de scroll wel in UT2003 en andere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ff een quote uit een ander topic:
Renegade schreef op 02 november 2002 @ 10:55:
Ik heb goed nieuws voor de mensen die zich ergeren aan het probleem :)

Deze maand komt Mouseware 9.75 uit, daarin zijn 2 belangrijke dingen opgelost. 1 daarvan is het scrollprobleem, het andere is het toewijzen van de extra knoppen in de verschillende spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:23
Ok, als ik dit goed begrijp kan ik alleen de Backspace toets binden naar een toets.

DIt vind ik errug lame. ik heb minimaal muisknop 3 en 4 nodig om normaal te kunnen gamen. Is er ergens iets bekend over die versie 6.75? Als dit niet gefixt wordt, wil ik mijn geld terug. (en dat kan nog maar 7 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Oplichting is dat meer, die knoppen zitten er niet voor de lol, en die zou je gewoon moeten gebreuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Toch wel vreemd dat ik daar met mijn MX700 in mindere mate last van heb.
Ik heb gewoon de extra knoppen toegewezen aan F2 tm F7 op die manier kan ik ze in UT ook gebruiken die gebruikt die F toetsen toch niet. Als je dan in het spel springen aan bv: F4 koppeld dan kan ik gewoon met mn duimknop springen. No problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Zo heb ik dat ook geprobeerd in Medal of Honor. Alleen met andere toetsen (page up, en page down) en dat werkte niet.

Uiteindelijk een goede tip gekregen; Sluit je muis aan op je PS2 poort, laad daarvoor Intellimouse drivers, en selecteer een Intellimouse explorer. Die zij-knoppen reageren hetzelfde. Dat geld helaas alleen voor de zij-knoppen.

Als iemand het in Medal of Honor aan de gang heeft met Mouseware, pls lemme know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Aeon: in RtCW en Q3 (Team Arena) JK II (allemaal Q3 engine games, MOHAA hoort hier ook bij, maar ik heb het zelf nooit gespeeld, dus ik kan niet garanderen dat het werkt) werken mijn instelling zoals hierboven staan, probeer die eens ;)

En anders, wat SH007 zegt, wacht even op de nieuwste mosueware, die zou het probleem moeten oplossen. Mijn instellingen werken het met 9.73 iig goed, en alle games die ik speel :)

• Aeon
Thx. ik zal ze eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik weet wel een oplossing die voor de scroll werkt
je moet in dat scherm als plaatje hierboven scrollformaat naar geen zetten dat staat onderaan in die lijst
dan down je tweak ui voor windows (ik gebruik XP) dan zet je daarin de scroll wiel aan en dan is het probleem waarschijnlijk over

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy55 op 23-11-2002 22:23 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Pagina: 1