Oke, ik probeer nu een telnet servertje op mijn Windows2k fileservertje neer te zetten, zodat ik neit van kamer naar kamer etc. hoef te lopen. Ik heb 'm gewoon gestart met 'net start telnet'. Werkt perfect, maar via mijn WinXP bak (Home) kan ik niet inloggen (PuTTy, SecureCRT & Standaard windows Client geprobeert, ze werken allemaal niet). Met allemaal krijg ik dan ook de NTLM Error:
't Is allemaal heel vervelend, Google vindt ook niks nuttigs. Heeft iemand een idee wat dit probleem is? (Telnet server is bedoeld voor lokaal netwerk, en niet voor 't internet). Bedankt, ik hoop dat ik er dit weekend nog uitkom
Via de search heb ik 3 topics gevonden (Parse & Omega search van ACM gebruikt). Ik heb 'net use \\192.168.0.4\ipc$ /user:Adminstrator'. Ook al geprobeert, geen resultaat, en weer dezelfde error. Ik heb 't ook geprobeerd met 'tlnetadmn.exe'. Daar heb ik bij NTLM de variable op 0 gezet inplaats van 2, werkte ook niet (Via het register ook niet.)NTLM Authentication failed due to insufficient credentials. Please login with
clear text username and password
Server allows NTLM authentication only
Server has closed connection
't Is allemaal heel vervelend, Google vindt ook niks nuttigs. Heeft iemand een idee wat dit probleem is? (Telnet server is bedoeld voor lokaal netwerk, en niet voor 't internet). Bedankt, ik hoop dat ik er dit weekend nog uitkom