Ik wil een pc in een Buckyball gaan bouwen. Nu zie ik jullie al denken van: "WTF is dat ??". Het is bijna een ronde bol die is opgebouwd uit 6-hoeken en 5-hoeken. Voor de mensen die nog steeds niet weten wat ik bedoel, hier ff een piccie
:

De 6-hoeken en de 5-hoeken worden gemaakt van plexiglas. Ze worden aan elkaar gemaakt met rubbere H-profielen. Dus de zijden van de 6-hoeken en 5-hoeken in het plaatje worden gemaakt van rubber H-Profiel.
Het wordt niet zo groot, namelijk er komt een Via Epia C3-800 in, en dat mobo is maar 17 x 17 cm groot. Voor een pic check:
Nu is mijn vraag:
Waar kan ik Rubbere H-Profielen kopen voor plaatwerk van 2 mm dik ???
PS: Plexi-Dome is ook coming, nadat ik deze af heb...ben aan het w8ten op de onderdelen

De 6-hoeken en de 5-hoeken worden gemaakt van plexiglas. Ze worden aan elkaar gemaakt met rubbere H-profielen. Dus de zijden van de 6-hoeken en 5-hoeken in het plaatje worden gemaakt van rubber H-Profiel.
Het wordt niet zo groot, namelijk er komt een Via Epia C3-800 in, en dat mobo is maar 17 x 17 cm groot. Voor een pic check:
Nu is mijn vraag:
Waar kan ik Rubbere H-Profielen kopen voor plaatwerk van 2 mm dik ???
PS: Plexi-Dome is ook coming, nadat ik deze af heb...ben aan het w8ten op de onderdelen
maar zou ik die dan toch kunnen gebruiken voor 2 mm dik plaatmateriaal...als ik dan de pees erin duw, klempt het dan toch nog goed ??