[fp] Foutjes in nieuwsposts

Pagina: 1
Acties:

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Zoals in: nieuws: Storage Review bekijkt de Fujitsu MAP3147 staan er af en toe foutjes in nieuwsposts. In deze ff als voorbeeld staat er MB ipv GB, de nieuwsposter Ralph heb k al ruim een uur geleden een mailtje gestuurd, maar je kan ook niet verwachten dat ie altijd z'n mail leest. Hoe kan je dan dit soort dingen ergens melden zodat het aangepast wordt, want zo denken mensen: hey, snelle schijf, maar 10 jaar geleden was mijn HD groter, dus wat heb je hieraan. Dus: hier melden, of femme mailen? :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

Het beste kun je proberen om iemand van de crew te pakken te krijgen via ICQ. Dat werkt het snelst, maar als dat niet lukt ben je idd genoodzaakt om een e-mail te sturen. Bedankt voor de tip trouwens :).

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
ICQ gebruik ik niet :P volgende keer weer hier? is er eigenlijk een algemene mailbox waar alle crewleden kunnen lezen oid?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als jij dan geen ICQ gebruikt, waarom heb jij dan wel een ICQ nummer ingevuld :? :P

Om iemand van de crew een ICQ te sturen, heb je zelf geen ICQ nodig: klik maar eens op het bloemetje naast de naam van de nieuwspostert, dan krijg je een nieuw scherm waar je een webmsg kunt versturen :)

Voorbeeld: Afbeeldingslocatie: http://online.mirabilis.com/scripts/online.dll?icq=163905062&img=5

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Zijn icq is 8x1, klein kansje dat het echt is ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Robin
  • Niet online
yared schreef op 04 oktober 2002 @ 23:51:
Zijn icq is 8x1, klein kansje dat het echt is ;)

Daar ben ik al lang achter, maar ik kijk offie erin trapt Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/clown.gif

• yared

yared

No Scope, Bitch!

mijne is 6 cijfers, biertje als je dat verbeterd ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Das dan een biertje voor mij :P (check again)

Tja, heb al tijden geen ICQ gebruikt, dus ik moest hem maar schatten ;)

Ben trouwens net een half uur aan het zoeken geweest waar ik moest klikken om nieuws te submitten 8)7 Kan er geen knop 'Submit nieuws' bovenaan onder de header 'Nieuws' komen te staan?

• Robin
  • Niet online
Neuh :P ;) We krijgen al meer dan genoeg submits binnen, maar wil je het toch zo graag doen, dan zoek je maar even verder :+

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Das dan een biertje voor mij (check again)
meter bier als je me ook een mailtje stuurt vanaf dat ICQ# ;)

De submit zit linksboven de CDspeler, rechts van me HD..

[ Voor 0% gewijzigd door yared op 05-10-2002 11:54 . Reden: whoops, dat wat dus toch me powerbutton. ]

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Als jij dan geen ICQ gebruikt, waarom heb jij dan wel een ICQ nummer ingevuld
http://go.icq.com :P
Pagina: 1