Toon posts:

wie kan me helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eey all,
ik heb een probleem.....kep thuis ADSL(basis) internet......en een werkend netwerk. Ik heb dus een server waar het modem op aangesloten is, en aan die server zijn 4 computers gekoppeld. Het probleem is dat de server de enige computer is waar ik kan uploaden.........ik heb gehoord dat een oplossing is om het adsl-modem als router te gebruiken......maar hoe ?!?!?! kan iemand me hierbij helpen??? greetz raiden >:)

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-04 11:55
:) Welkom op GOT!
(ps lees de faq even na over begroetingen en dat soort zaken >:))

Maar ik denk dat je het beste een pakket zoals sygate (of het open-source pakket free-sco) kunt nemen dat dit soort dingen voor je regeld. Het is idd mogelijk om sommige alcatel modems naar een router up-te -graden. Ik zou daarvoor de search gebruiken!

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
:) idd welkom op got.

De antwoorden op jou vraag kan je hier vinden:
Hoe deel ik Internet ?

Wil je alcatel speedtouch ethernet tweaken naar een router kan je hier kijken:
www.bruring.com/nuke

Verder zijn op got heel vaak dingen hier langs geweest, deze kan je vinden met de Search.
Deze werkt op het moment echt niet optimaal, dus er is een alternatieve search, deze vind je hier.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:26

Jaymz

Keep on moving !

[Airwolf] sais it all :Y)

Kom je er nu echt niet uit kun je best wel een vraag stellen. Probeer echter wel hieraan te voldoen ;)

Dit topic is gesloten.