Zag in het krantje van de harense smid een brander van philips staan, de PCRW 4816, nou vroeg iemand aan mij of dit een goede is maar ik kon zo snel geen reviews vinden en ben er de laatste tijd een beetje uit dus dacht ik: laat ik het onze top tweakers eens vragen...
Verwijderd
Ik heb zelf met drie verschillende (philips) branders problemen gehad.
Koop dus philips brander zou ik zeggen. Sim-pel.
Koop dus philips brander zou ik zeggen. Sim-pel.
Ben er persoonlijk niet zo van gecharmeerd... Waarom een Philips ding kopen als er voor hetzelfde bedrag een LiteON te krijgen is, of zelfs voor minder.
Die CDD3610 branders en alles daarvoor waren nog wel leuk, omdat hun eigen fabrikaat er nog inzat. Ook al hadden die er toen wat rotte leveringen tussen zitten.
Vanaf de 4 speed is Philips simpelweg andere merken gaan gebruiken, zoals Yamaha en Mitsumi. De CD-ROM spelers komen in de meeste gevallen bij Acer vandaan.
Voor mij dus genoeg motivatie om er geen een te kopen
Die CDD3610 branders en alles daarvoor waren nog wel leuk, omdat hun eigen fabrikaat er nog inzat. Ook al hadden die er toen wat rotte leveringen tussen zitten.
Vanaf de 4 speed is Philips simpelweg andere merken gaan gebruiken, zoals Yamaha en Mitsumi. De CD-ROM spelers komen in de meeste gevallen bij Acer vandaan.
Voor mij dus genoeg motivatie om er geen een te kopen
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb een Philips 12x8x32 (nu werkeloos), en die werkte echt super. Beter dan m'n ooms 12x4x32 Plextor.
philps branders... alleen maar ellende bij mij...
Pagina: 1