De oplossing is niet altijd de oplossing
Verwijderd
je kunt beter eens wat reviews lezen op tomshardware.com, anandtech.com, tweakers.net enzovoort
. Western Digital is ATM een veel gekocht merk door de tweakers hier
Verwijderd
Van de 4 grotere merken (WD, IBM, Maxtor en Seagate) kun je verwachten dat ze geen absolute troep verkopen. Het is behoorlijk aan smaak gebonden, en vrijwel iedereen zal het merk noemen dat hij zelf heeft.
Ik heb bijvoorbeeld alleen maar Seagates, en heb daar nooit problemen mee gehad, dus ik blijf Seagate schijven kopen als het qua prijs ook niet veel uitmaakt. Herzelfde geld voor anderen die misschien een ander merk prefereren.
Maar inderdaad, lees wat reviews, en let op geluid, warmteontwikkeling, en dergelijken.
Ik heb bijvoorbeeld alleen maar Seagates, en heb daar nooit problemen mee gehad, dus ik blijf Seagate schijven kopen als het qua prijs ook niet veel uitmaakt. Herzelfde geld voor anderen die misschien een ander merk prefereren.
Maar inderdaad, lees wat reviews, en let op geluid, warmteontwikkeling, en dergelijken.
Zie reviews dus, bekende merken kunnen geen zooi leveren aangezien ze anders niet meer bekent zijn
Dit topic is gesloten.
![]()