Toon posts:

etech isdn adsl router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb adsl van cistron de maxx hierbij heb ik een etech isdn adsl router.

nu heb ik het volgende probleem, het ipdres van de router is veranderd en nu kan ik deze met geen mogelijkheid meer bereiken wat ik ook doe.

nu is mijn vraag is de router op een andere manier toch te berieken en bijv. in factory settings te zetten.

overigens de reden dat ik er niet meer in kom is omdat ik heb zitten klooien in de router omdat hij al dagen lang een continue stroom van data verzend en ontvangt ( nee is geen virus system is opnieuw geinstaleerd en op de kabelmodem van chello blijft het stil ) van gemiddeld 10 packets per seconde van opliep tot een paar honderdduizend, overigens is dit volgens cistron normaal.

maargoed voorlopig kom ik helemaal niet meer in de router en zit ik weer op mijn minder snelle chello verbinding, wie weet raad of moet ik een andere router kopen

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vaak zit er wel ergens een reset-knopje achterop de router. Heb je daar al naar gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
ja volgnes de site van e-tech.nu moet er een reset knop zitten.

dan zal dit wel bij de analoge versie zijn want op de ze kan ik niets vinden

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 19:16

reminder

oi....

Volgens mij kan je z'n ding ook via m'n MAC addres benaderen, hoe weet ik niet precies

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Verwijderd

Topicstarter
mac adres heb ik staat aan de onderkant, alleen nog de gebruiksaanwijzing over hoe en wat

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Heb je dan geen handleiding van die router?
(Hoe kan een router zijn ip adres veranderen :? dat is wat ik niet helemaal begrijp :?)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1