Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dit heb ik dus ook!!!!!Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 19:54:
, was ik net positief over het spel, start ie niet meer op... nadat ik me comp opnieuw had opgestart kreeg ik alleen een zwart scherm met een zandlopertje. En dat staat ie dus meteen helemaal vast. Nog meer mensen met dit probleem? Ik draai(de) 'm op een Thunderbird 1,4 GHz met GeForce 2 MX 400.
Ik weet helaas niet wat er aan te doen is
AMD Athlon 1,33 Ghz
256 MB Ram
ATI Radeon 9700 Pro
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
koppen: mij ook nog niet geluktSideSwipe_XP schreef op 06 oktober 2002 @ 11:06:
Paar control problemen hier:
Kopduels, hoe win je die?
Effect: Kun je net als bij Fifa2002 ook effect in een bal die je schiet geven?
Uittrap keeper: Hie kun je passen naar een andere speler?
effect: nog niet geprobeerd
uittrap: probeer de "s" knop eens
de "e" knop verricht hier wondereneMAeRCe schreef op 06 oktober 2002 @ 14:46:
En hoe moet je sprinten danVolgens mij met spatie ofzo, maar hij reageerd heel vaag daarop bij mij...
e ??? Wie verzind er nou weer om die knop te gebruiken voor sprintenrblommers schreef op 06 oktober 2002 @ 16:18:
[...]
koppen: mij ook nog niet gelukt
effect: nog niet geprobeerd
uittrap: probeer de "s" knop eens
[...]
de "e" knop verricht hier wonderen

Verwijderd
Ik heb al wat gevonden dat ie het toch doet. Dowload Demo Raptor van Ariel Santarelli op http://www.socceraccess.com/Fifa_2003/Demo/ (=demo-expander). En start de demo vanuit dit programma door op het Fifa2003 logo te klikken. Zie daar...nu doet ie t wel_Administr8or_ schreef op 06 oktober 2002 @ 11:25:
[...]
Dit heb ik dus ook!!!!!
Ik weet helaas niet wat er aan te doen is
AMD Athlon 1,33 Ghz
256 MB Ram
ATI Radeon 9700 Pro
Ook een volley uit de lucht gaat alleen maar via "a" 2x snel i te drukken. "d" en "s" werken niet bij volleys

neeVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 18:08:
is hij ook al te koop?
ea sportseMAeRCe schreef op 06 oktober 2002 @ 16:30:
[...]
e ??? Wie verzind er nou weer om die knop te gebruiken voor sprinten...
Koppen: vlak voordat de bal bij je hoofd is, druk je op W.knarfyboy schreef op 06 oktober 2002 @ 18:11:
Ik wil koppen!!!
Ook een volley uit de lucht gaat alleen maar via "a" 2x snel i te drukken. "d" en "s" werken niet bij volleys.
kijk daar voor demo expenser dus.. maar daar kan je dus ook instellen.. golden goal of penaltys
Verwijderd
w tappen = sprint
a = boogpass
s = lage pass
d = schot
etc etc, dat waren ze iig altijd..
ik down nu @60kb/s
Verwijderd
E - Sprinten
- S smart pass, computer bepaalt de kracht en gaat naar dichtsbijzijnde speler in die richting dat je passt.
Fifa 2003 lijkt een verbeterde versie van ISS te worden, zoveel elementen van de gameplay hiervan zie ik erin terug. Persoonlijk heb ik nog wat moeite met het passeren van de tegenstander en maak dan net een beetje te vaak zo'n 'Davids' rondje voordat ik de ball pass.
Er zitten nog wat kleine foutjes in, maar al met al de beste uit de Fifa reeks wat mij betreft.
Nee, hij doet het nog steeds nietVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 17:50:
[...]
Ik heb al wat gevonden dat ie het toch doet. Dowload Demo Raptor van Ariel Santarelli op http://www.socceraccess.com/Fifa_2003/Demo/ (=demo-expander). En start de demo vanuit dit programma door op het Fifa2003 logo te klikken. Zie daar...nu doet ie t wel
Verwijderd
Lijkt me sterk dat ze beter worden als iss of pes, deze versie is wel beter dan de vorigen maar ik vind hem nog steeds niet super, schieten op het doel gaat vaag en nog wat dingetjes.Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:01:
Fifa 2003 lijkt een verbeterde versie van ISS te worden, zoveel elementen van de gameplay hiervan zie ik erin terug.
Verwijderd
Verwijderd
alvast bedankt
Verwijderd
Ja beetje vaag idd, hij doet t bij mij dan ook alleen als je de camera op "broadcast" zet. Dus maybe kan je dat nog proberen._Administr8or_ schreef op 06 oktober 2002 @ 20:18:
[...]
Nee, hij doet het nog steeds niettoch bedankt voor de tip
en er zitten geen arsenal fans in dat stadion
qua gameplay is het wel erg veranderd, vooral het "doorlopen" is wel ff wennen. maar wel goed
[edit]
ergens staat spatie+pijtljes en verderop shift+pijltjes, zal ff spatie probere
Verwijderd
jawel hoor, ze zitten maar achter één goalVos schreef op 07 oktober 2002 @ 01:29:
en er zitten geen arsenal fans in dat stadionals arsenal scoort hoor je ohhhhh
Verwijderd
Install uninstall,andere schijf installen,nieuwe drivers downen..NIKS helpt!
iemand die mij kan uitleggen hoe je nou moet mikken? ik schiet altijd naast en af toe op de keeper maar nooit erin. alleen van dichtbij rolt hij er weleens in.
en hoe werkt dat systeem om vrije trappen/corners te nemen nou eigenlijk.
koppen lukt bij mij ook voor geen meter. af en toe met w lukt het wel. verdedigend koppen dan. spatie knop is wel lachen. ik weet nog niet wat de shift doet maar dat vind ik wel uit.
iemand die nog een paar bijzondere moves ontdenkt heeft toevallig?
Verwijderd
En aanvallend koppen lukt me al helemaal niet... ik bereik echt vaak de achterlijn en geef een goede voorzet maar het afwerken lukt niet
Vrije trappen nemen lukt me al aardig, als ie goed ligt en je schiet precies met dat ding in het groene gedeelte dan vliegt ie er toch onhoudbaar in.
En corners lukken me al helemaal niet omdat aanvallend koppen niet lukt
arsenal uitvak geweldig alleen ze hebben waarschijnlijk allemaal hun mond dicht wat ook geld voor het zingen tijdens wedstrijden waar je met wc 2002 nog wel is we shall not be moved hoorde enzo hoor je nu helemaal nix
wel grappig is dat gezoem van het publiek bij een uittrap(whooooooooo HEY!)
alleen tja die lijn rechter is ook vaag bezig staat neit eens op de laatste man die kerel
Oh ja mn eerste achter het stand been goal is al gescoort uit een ingooi
Ah, hier maar ff op inhaken, EA heeft voor deze versie een "creation center" in elkaar geflansd.snobin schreef op 07 oktober 2002 @ 17:50:
Aardige vooruitgang tot nu toe een paar foutjes
arsenal uitvak geweldig alleen ze hebben waarschijnlijk allemaal hun mond dicht wat ook geld voor het zingen tijdens wedstrijden waar je met wc 2002 nog wel is we shall not be moved hoorde enzo hoor je nu helemaal nix
wel grappig is dat gezoem van het publiek bij een uittrap(whooooooooo HEY!)
alleen tja die lijn rechter is ook vaag bezig staat neit eens op de laatste man die kerel
Oh ja mn eerste achter het stand been goal is al gescoort uit een ingooi
Hiermee kun je dus alles wat je kunt bedenken aanpassen in de game van shirts to de liederen die jouw publiek jouw team moet toezingen.
Verder kun je met de creation-center makkelijk patches aan je game toevoegen.
Creation-center, voor zover ik begrepen heb, is binnenkort gratis te downen.
Die grens[en] err assistent sheidsrechters hebben hetzelfde bugje als die camera mensen uit wc2002, ze blijven altijd in de richting van de bal kijken ook al is die net het publiek ingeschoten.
Volgens mij is trouwens die assistence [dat passes automatisch richting een medespeler gaan] in het demo niet uit te schakelen.
Ik heb wel een patch waarmee je die optie kunt veranderen alleen zie ik geen verandering.
Het publiek is eindelijk op nhl niveau, prachtig gewoon
Conclusie, dit wordt de opvolger van Fifa99 als in ik koop hem
Only fools are enslaved by time and space.
Deze plek is te koop.

Mooi he
"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002
PSN ID: Aapzak
Deze plek is te koop.
tis nu idd allemaal wat lastiger geworden (gelukkig maar!!)Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:23:
Afstand-schoten zijn nu inderdaad lastiger vind ik, alles gaat net naast of net over. Een enkele keer gaat ie goed maar dan zit de keeper er aan. Behalve een enkele keer bij een wanhoopspoging, op de kruizing van 30 meter, maar dat was geluk/pech
En aanvallend koppen lukt me al helemaal niet... ik bereik echt vaak de achterlijn en geef een goede voorzet maar het afwerken lukt niet
Vrije trappen nemen lukt me al aardig, als ie goed ligt en je schiet precies met dat ding in het groene gedeelte dan vliegt ie er toch onhoudbaar in.
En corners lukken me al helemaal niet omdat aanvallend koppen niet lukt
maar ondertussen heb ik al vrij vaak met afstandschoten gescoord.
aanvallend koppen is heel moeilijk, tis me maar 2keer gelukt ofzo, en dat waren meer terugspeelballen.
Wel heb ik al 3 keer gescoord via een voorzet die dan met de teen in het goal werd getikt, waaronder een hele mooie van Ronaldo. Die kwam heel hoog met z'n been en tikte hem met buitenkant voet via de binnenkant vd paal het goal in
Verwijderd
Komt omdat dan die speler gewisseld is omdat hij geblesseerd geraakt was en EA nog officieel wisselen niet heeft toegevoegd qua spelers.Kouwe_Arie schreef op 07 oktober 2002 @ 19:47:
haha ik heb me vandaag kapot gelachen.. stond iemand zonder hoofd in het muurtje.. later in de wedstrijd scoort ie ook nog
Trouwens ook al een vrije trap vanaf 30 meter van links schuin voor de goal vol met rechterbuitenkantje in de kruising getrapt
Tikje je er hem zelf in toen of deed de AI dat, want ik geef hem altijd voor en voordat ik wat doe gaat de spits al uit zich zelf inlopen en intikken als het ware. Wel handig naturulijk, maar wil het liever zelf doen.Exocet schreef op 08 oktober 2002 @ 11:05:
[...]
tis nu idd allemaal wat lastiger geworden (gelukkig maar!!)
maar ondertussen heb ik al vrij vaak met afstandschoten gescoord.
aanvallend koppen is heel moeilijk, tis me maar 2keer gelukt ofzo, en dat waren meer terugspeelballen.
Wel heb ik al 3 keer gescoord via een voorzet die dan met de teen in het goal werd getikt, waaronder een hele mooie van Ronaldo. Die kwam heel hoog met z'n been en tikte hem met buitenkant voet via de binnenkant vd paal het goal in
dat deed ik zelf, gewoon een tikje op de schiet knop. maar tis niet makkelijk, meestal wordt de bal door de verdediger weggewerkt.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 11:17:
[...]
Komt omdat dan die speler gewisseld is omdat hij geblesseerd geraakt was en EA nog officieel wisselen niet heeft toegevoegd qua spelers.
Trouwens ook al een vrije trap vanaf 30 meter van links schuin voor de goal vol met rechterbuitenkantje in de kruising getrapt
[...]
Tikje je er hem zelf in toen of deed de AI dat, want ik geef hem altijd voor en voordat ik wat doe gaat de spits al uit zich zelf inlopen en intikken als het ware. Wel handig naturulijk, maar wil het liever zelf doen.
Verwijderd
BIJ FIFA 2003 DE DEMO krijg ik telkens zwarte vlekken door me scherm heen, heeft iemand dit meer? en ik run windows xp.
help me aub!!!!! KAN IEMAND ME HELPEN EN VERTEL OF MAIL DAN DE OPLOSSING
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 15:46:
HELP HELP HELP HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!
BIJ FIFA 2003 DE DEMO krijg ik telkens zwarte vlekken door me scherm heen, heeft iemand dit meer? en ik run windows xp.
Sjeeheees, doe eens rustig

Ik krijg deze error als ik fifa2003 wil spelen:
Ik heb fifa al tig keer opnieuw geïnstalleerd en ook andere drivers geprobeert. Computerspecs.
Verwijderd
Verwijderd
Meestal ligt het aan je drivers van je videokaart. Moeten we up to date zijn en wel EA supported zijn. Kijk in de readme.txt fileVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 15:46:
HELP HELP HELP HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!
bij mij deed hij het gelukkig meteen
directx 8.1 installeren kan ook helpen, als je dat tenminste nog niet gedaan hebtrblommers schreef op 09 oktober 2002 @ 07:42:
het schijnt dat het ook aan de drivers van je geluidskaart kan liggen (op ander forum was er iemand die na driver update van zijn geluidskaart hem wel kon spelen)
bij mij deed hij het gelukkig meteen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Even een picture met daarop een "injured" player.
Zijn hoofd is er dus af en is in zijn sokken gezakt.
overigens was dit mijn EERSte goal in het spel. Met bergkamp rechtsboven in de hoek. Vind het nu al een cool spel.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
Spel zelf is langzaaaaaaaaaaaaaaaam , de poppetjes zijn zo gigantisch dom!
Echt Fifa suckt
De tweede goal van Bergkamp in de hoek. Lekker gevoel.
En die speler was al geblesseerd.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Ik vond de besturing wel klote - wanneer gaan ze de mogelijkheid erin doen om zelf je keys te redefinen??
Ook vind ik dat er niet altijd de juiste spelers geselecteerd worden als je op 'S' drukt. Best wel frustro soms.
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Dat probleem met spelers selecteren ken ik. Is soms ook met pasen.MankE NeliZ schreef op 09 oktober 2002 @ 12:45:
Ff gedownd en op zich is dit wel weer leuk. Ziet er mooi uit (hoewel ik heb wel een driverprobleem - mannetjes zijn doorzichtig!), de gameplay is wel goed (zelfs op amateur redelijk moeilijk) en eindelijk hebben ze de highlights weer teruggebracht!
Ik vond de besturing wel klote - wanneer gaan ze de mogelijkheid erin doen om zelf je keys te redefinen??
Ook vind ik dat er niet altijd de juiste spelers geselecteerd worden als je op 'S' drukt. Best wel frustro soms.
Dan reageert ie niet. Hadden de vorige versies ook soms.
Verder vind ik het een opwindende versie die ik wel ga aanschaffen.
Verwijderd
Het spel start dan wel op, maar je krijgt dan van die lijpe kleuren waarvan eerder (pag. 3 voor sommige anderen 6) een plaatje is gegeven. Ik heb dat raptor gedoe al geprobeerd, alleen hij doet het nog steeds. Heeft iemand een oplossing?
Verwijderd
Ik kreeg het wel opgelost door dat raptor gedoe te installeren maar daarna had ik regenboog kleuren en het ging vet traag...
Hier zit btw een of ander vaag matrox millenium dualhead kaartje in
Verwijderd

Ja die patch is er en die heet " Full Version " zal binnenkort wel uit komenVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 15:58:
DAMN! Wat speelt Fifak3 heerlijk zeg! Vooral hoe Zidane opendraait (voor diegene die op voetbal zitten, hogere klasse bij voorkeur) dat is echt lekker om te zien gewoon ... Nog niet met Arsenal gespeeld en dat om de simpele reden dat er teveel Fransen in 't team zitten
arrogante mensen
Is 'r toevallig een patch dat je met andere teams kan spelen?
Had zelf ook een heerlijk doelpunt met Ronaldo. Liep bij 16 meter richting midden van doel, en schoot in 1 keer in de kruising van korte hoek.
Zag er geweldig uit.
Verwijderd
Ik probeerde het eerst via de achterlijn, maar toen ketste de bal op de verdediger. Ik kreeg de bal terug van de verdediger. Zette met links voor (indraaiend). En toen was het hoppa met de kop via de paal het doel in
LOL!Ja die patch is er en die heet " Full Version " zal binnenkort wel uit komen
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Verwijderd
Dis wel ff mooi kl*te als het echt zo ver zal komen. Ik snap nie dat die voetballers geld willen hebben voor hun portret!? Die lui verdienen al zoveel dat ze bijna omkomen in het geld. Zo moeten zich met voetbal bezig houden en niet met dit soort zaken. Als EA Sports iemand schaad door zijn/haar foto te gebruiken voor een reclame campagne dan heb ik daar vrede mee dat zo'n iemand een rechtzaak aanspant.De duitse doelman Oliver Kahn van Bayern Munchen heeft EA Sports aangeklaagd. Volgens Kahn zou EA Sports geen toestemming aan hem hebben gevraagd om zijn portret te gebruiken bij de promotiecampagne rond Fifa2003.
Helaas lijkt het erop dat het niet alleen een zaak wordt tussen EA Sports en Oliver Kahn maar het zou mogelijk ernstige gevolgen kunnen hebben voor de Fifa spelers. De verkoop van Fifa2002 zou gestopt worden en de Fifa2003 release zou een vertraging oplopen.
We hopen natuurlijk dat het niet zo ver zal gaan komen, toch zou Kahn nog wel eens in het gelijk gesteld kunnen worden aangezien het gerucht gaat dat zowel de Duitse voetbalbond en andere voetballers zich in deze zaak gaan mengen.
EA Sports heeft nog geen reactie naar buiten gebracht. Een verhaal wat dus nog wel eens een staartje op zal leveren. We houden jullie op de hoogte.
EA Sports moet nu gewoon de eer aan zichzelf houden en de hele Duitse Liga eruit halen (net zoals bij de HCE).
Zeker klote en zielig. het is toch een eer als voetballer als je jouw koppie precies na proberen te maken.Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:55:
Misschien slecht nieuws:
[...]
Dis wel ff mooi kl*te als het echt zo ver zal komen. Ik snap nie dat die voetballers geld willen hebben voor hun portret!? Die lui verdienen al zoveel dat ze bijna omkomen in het geld. Zo moeten zich met voetbal bezig houden en niet met dit soort zaken. Als EA Sports iemand schaad door zijn/haar foto te gebruiken voor een reclame campagne dan heb ik daar vrede mee dat zo'n iemand een rechtzaak aanspant.
EA Sports moet nu gewoon de eer aan zichzelf houden en de hele Duitse Liga eruit halen (net zoals bij de HCE).
Maar ja die gasten ruiken overal geld.
Zal ze een foto van mij sturen als vervangend keeper
1. hij klaagt ze aan over fifa2003 -> heeft niets met fifa 2002 te makenVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:55:
Misschien slecht nieuws:
[...]
Dis wel ff mooi kl*te als het echt zo ver zal komen. Ik snap nie dat die voetballers geld willen hebben voor hun portret!? Die lui verdienen al zoveel dat ze bijna omkomen in het geld. Zo moeten zich met voetbal bezig houden en niet met dit soort zaken. Als EA Sports iemand schaad door zijn/haar foto te gebruiken voor een reclame campagne dan heb ik daar vrede mee dat zo'n iemand een rechtzaak aanspant.
2. ik heb heel zn smoelwerkkahn nog niet gezien
3. de hce is er om een andere rede niet bij
Verwijderd
Zijn er mensen met vergelijkbare sys specs, waarbij het spel wel vlot loopt...?
Verwijderd
bij mij loopt het als een sneltrein!!!
Sterker nog, TB 1 Ghz,512 MB pc133, geforce 2 GTS, draait ook vlot.Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 21:48:
Pffffffff.... Het lijkt wel alsof het spel in stroop gedoopt is... Alles gaat in slow motion. Niet vooruit te branden op m'n Athlon 1600+, 256 DDR Ram, GeForce 3 Ti 200... Het speelt daardoor van geen kanten.
Zijn er mensen met vergelijkbare sys specs, waarbij het spel wel vlot loopt...?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Athlon 1800+ 512 ddr en G Force 3 ti 200.Pffffffff.... Het lijkt wel alsof het spel in stroop gedoopt is... Alles gaat in slow motion. Niet vooruit te branden op m'n Athlon 1600+, 256 DDR Ram, GeForce 3 Ti 200... Het speelt daardoor van geen kanten.
Komt redelijk overeen en bij mij loopt ie lekker.
Hakkelt ie of loopt ie langzaam? Je kan een patch downloaden en dan spel snelheid aanpassen. Anders moet je eens kijken hoe het zit met je refresh rate.
Misschien staat ie te hoog.
[ Voor 0% gewijzigd door _Xenad_ op 10-10-2002 10:13 . Reden: Verkeerde quote..... ]
Verwijderd
Gek hoor... Alles verloopt bij mij sloom, ongeacht de speelsnelheid. Hij hakkelt niet (beetje wel;, maar dat is het probleem niet): het is een beetje alsof ze onder water spelen, zeg maar... De bewegingen gaan traag. De reactie op de toetsaanslagen laat ook regelmatig een seconde op zich wachten._Xenad_ schreef op 10 oktober 2002 @ 10:12:
[...]
Athlon 1800+ 512 ddr en G Force 3 ti 200.
Komt redelijk overeen en bij mij loopt ie lekker.
Hakkelt ie of loopt ie langzaam? Je kan een patch downloaden en dan spel snelheid aanpassen. Anders moet je eens kijken hoe het zit met je refresh rate.
Misschien staat ie te hoog.
De refresh staat bij mij op optimaal. Niet specifiek op een bepaalde snelheid. Zou dat sowieso beter zijn, dan...?
Of zou het misschien te maken hebben met het feit dat ik (nog steeds) Windows 98 SE heb...?
Verwijderd
Check mijn reply ik heb EXACT hetzelfde probleem. Heb mail al gestuurd naar EA, ik post het antwoord wel....ik w8 met spanning afVerwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 11:25:
[...]
Gek hoor... Alles verloopt bij mij sloom, ongeacht de speelsnelheid. Hij hakkelt niet (beetje wel;, maar dat is het probleem niet): het is een beetje alsof ze onder water spelen, zeg maar... De bewegingen gaan traag. De reactie op de toetsaanslagen laat ook regelmatig een seconde op zich wachten.
De refresh staat bij mij op optimaal. Niet specifiek op een bepaalde snelheid. Zou dat sowieso beter zijn, dan...?
Of zou het misschien te maken hebben met het feit dat ik (nog steeds) Windows 98 SE heb...?
Ook win 98 se btw, maar bij mij heeft ie goed gedraaid. Na een install van IE 6 SP1 en een verandering op mn nieuwe HDD (DMA aan) Loopt ie ineens superklote. De menu's lopen gewoon goed en het laden ook.
Verwijderd
speelt echt vele malen lekkerder dan zn voorganger(s)
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
ViperGTS schreef op 10 oktober 2002 @ 20:40:
hier loopt ie echt super hoor sinds die demo raptor
speelt echt vele malen lekkerder dan zn voorganger(s)
'k Snap er geen moer van... 'k Heb van alles geprobeerd maar niets helpt... Het lijkt wel waterpolo...
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Die mail van EA zet ook geen zoden aan de dijk. Zolang je alle drivers up to date zijn zou hij moeten werken zeggen ze. Nouw hardstikke bedanktVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 09:00:
[...]
'k Snap er geen moer van... 'k Heb van alles geprobeerd maar niets helpt... Het lijkt wel waterpolo...
Verwijderd
http://www.beginnersweb.nl/cursus/printscreen.phpVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 14:18:
HOE MOET JE SCREENSHOTS MAKEN? ZET FF DE UIT:Er ERBIJ!!! AUB
En anders hypersnap, psp ofzo

heb je dat demo raptor progje geprobeerd...........naja das eigenlijk alleen om goede resolutie te krijgen enzo...........Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 09:00:
[...]
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
dan kan ik mijn vernaaide beelden sturen.
ik heb geen slechte computer.
hij moet hem kunnen draaien.
amd athlon 1.1 gigahertz 128 ddr en 40 gigabyte harde schijf en rage fury pro kaart wat is er fout aan?
Verwijderd
Sorry maar je kun toch ook wel zelf iets bedenkenVerwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 19:53:
hoe plaats je screenshots?
dan kan ik mijn vernaaide beelden sturen.
ik heb geen slechte computer.
hij moet hem kunnen draaien.
amd athlon 1.1 gigahertz 128 ddr en 40 gigabyte harde schijf en rage fury pro kaart wat is er fout aan?

Verwijderd
Ja. Met of zonder: het blijft traag. Zelfs op low res. Zodra de spelers het veld op komen zie je al dat het allemaal in slowmotion is.ViperGTS schreef op 11 oktober 2002 @ 17:15:
[...]
heb je dat demo raptor progje geprobeerd...........naja das eigenlijk alleen om goede resolutie te krijgen enzo...........
Verwijderd
Dat koppen is dus een probleem he.... Hij kopt gewoon bijna nooit.Evil M@V schreef op 14 oktober 2002 @ 01:21:
Met W kun je koppen, alleen nu nog de vraag hoe je die bal het doel in krijgt als je hem laag voor geeft, je moet als het ware voor je mannetje komen, maar dat lukt me niet, de tegenstander is altijd eerder..
Je moet zover ik gehoord het net voor het moment dat de bal komt loslaten, maar 1 op de 20 ballen kop ik daadwerkelijk.
Als ik de bal heb, dan is het op de borst.
Weet iemand hoe je het voor elkaar krijgt om gewoon 50% van de kopballen de winnen.
Het is zelfs zo dat koppen niet lukt als er geen tegenstander is. Dan neemt ie hem nog op zijn borst aan.

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
hehe jah vooral als de computer dat doet als ie met 5-0 achter staatVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:55:
Lache als je paar keer de bal rond tikt... gaat het publiek bij elke aanname "HOOH" zeggen
maar het is wel raar dat het uit-publiek wel hard mee doet maar je hoort ze niet als hun club scoort
Heeft iemand trouwens al een verkeerde buitenspel-beoordeling gehad zoals bij Fifa2002? Ik bedoel dus dat je jezelf buitenspel zet bij het ontvangen van de bal. De die-hards begrijpen denk ik wel wat ik bedoel.
Ik heb in ieder geval pas een stuk of 10 buitenspel-situaties meegemaakt bij de nieuwe demo maar zo te zien hebben ze het eindelijk opgelost.
Is al meerdere keren gezegd, gewoon met W.YouKnow schreef op 14 oktober 2002 @ 19:47:
Heeft iemand niet toevallig EA een mail gestuurd met de vraag hoe te koppen?
Verwijderd
Verdedigend koppen gaat soms zelfs automatisch en in het middenveld lukt het met de W maar bij aanvallen kom ik niet eens bij de bal in de buurt
Ik ga straks toch maar eens op het makkelijkste niveau oefenen met voorzetten geven ofzo, op worldclass zal het me toch nog niet lukken denk ik
Verwijderd
Op het middenveld lukt me soms redelijk als ik w indruk als de bal op het hoogste punt ongeveer is, maar verdedigend koppen bij corners e.d. lukt niet, maar beetje raar dat keeper uitkomen en koppen dezelfde knop hebben namelijk w, druk je namelijk op w dan komt de keeper uit terwijl je eigenlijk wil koppen, ook lukt het me niet om dan uberhaupt een keer te koppen.