[Ervaring] Systeem bij Salland Automatisering

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 14:20
Hi. Ben altijd bang om een topic hier te openen (slotjes :P) ondanks ik de FAQ toch wel altijd lees en de search voor deze vraag ook al gebruikt heb. Evenals tweakers.net pricewatch shopsurvey, nieuw.nl ervaringen e.d.

Gaat om het volgende, ik moet in opdracht van men zwager een pc voor hem bestellen. Nou viel mijn oog op een systeem bij Salland voor een hele lekkere prijs.
(http://is41.introweb.nl/c...60470646+NL/products/1523).

En dan wil ik dus weten wie ervaringen heeft met deze winkel vooral wat betreft levering en service/garantie (bijv. bij omruil e.d.).
Dit lijkt op een algemene vraag, ervaringen zijn in de search WEL te vinden (meer over producten), maar ik vraag dit omdat mijn zwager (en ik ook) in Amsterdam wonen en Salland in Raalte gevestigd is (waar is dat??).

Wat garantie betreft hanteren ze een 1-year carry in, dus zou mijn zwager bij evt. mankement dit helemaal naar ik weet niet waar moeten brengen of moeten opsturen. Beetje veel werk in vergelijken met als je het bij MyCom in A'dam zou kopen bijv. :)

Natuurlijk zal ik zo goed en zo kwaad mogelijk eerst eventuele problemen proberen op te lossen, maar je weet maar nooit 8)7

Ik hoop dat het dus duidelijk is wat ik precies wil weten? :)

edit: Oja als dit verkeerd staat, mijn excuses...

• RUFFNECK
Dank je :) Maar in me post staat dat ik dat al geraadpleegd heb :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dan is het toch duidelijk. Wat wil je verder nog weten ?

• RUFFNECK
Pizzaman schreef op 04 oktober 2002 @ 20:54:
Dan is het toch duidelijk. Wat wil je verder nog weten ?
Staat er toch ook in me post? En dan onder meer persoonlijke ervaringen en niet wat Salland zelf neerzet... met het oog op de lange afstand ook.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

In de shop survey staan juist de ervaringen van gebruikers zelf. Ik snap je probleem niet helemaal.

• RUFFNECK
Pizzaman schreef op 04 oktober 2002 @ 20:57:
In de shop survey staan juist de ervaringen van gebruikers zelf. Ik snap je probleem niet helemaal.
Ja ervaringen staan er, als je kijkt is het grootste deel wat de service en levering betreft. Ok mooi, dat vroeg ik ook en dat is al algemeen genoeg denk ik zelf ook.
Echter ik weet niet hoe ver die gasten wonen. Mijn zwager wilde dus gewoon weten:
Ik woon in Amsterdam, zij zitten ergens in de buurt van Zwolle. Zijn er dus mensen met ervaring bij het omruilen, defecte componenten e.d. bij ook zulke lange afstanden en hoe dit allemaal bij hun is gebeurtl, hoe zij dat hebben gedaan. hebben ze de lange afstand gereist, via TPG teruggestuurd, hoe ging dat. Snap je? :)

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:23

makje

Professioneel prutser

ik weet niet precies waar Raalte ligt, maar als je niet met dit systeempje ver wilt slepen wanneer er onverhoopt iets stuk is/gaat dan kun je beter een systeempje in A'dam kopen. Je betaalt dan misschien iets meer, maar je kunt er dan ook beter mee heen bij problemen.
Ikzelf koop het meeste ook gewoon in Groningen (waar ik woon) om die reden. (bij mijn asus TI4400 scheelde dat toen op dat moment ruim 70 euro :'( Daarvoor had ik een geforce 3 van gainward met problemen, toen was ik heel blij dat de dealer Hastec in Groningen zit :))

9800x3d

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Dit is toch echt een shopsurvey vraag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.