Nieuwere moederborden die kapot gaan!!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Topicstarter
Na weer een topic gelezen over een kapot moederbord vraag ik me nu af.
Gaan modernere moederborden nu steeds sneller kapot of zijn er gewoon veel onervaren/slechte tweakers die mobo's opeten.
Mijn mobo (MSI K7t Pro) heb ik ook een aantal keren kunnen terug sturen wegens het uitfikken van een spanningsregulator en daarna waren de vervangers ook gewoon rot. Dit lag niet aan mij.
Heb oudere mobo's ook liggen hier, maar die dingen lijken veel minder snel kapot te gaan.

Wat denken jullie ervan

>Systeemspecs<

• Romio
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 20:10
Ik hoor en zie ook vaak genoeg mensen die problemen hebben met hun mobo's. Ik moet zeggen dat ik maar 1 keer problemen heb gehad met mijn mobo maar dat bleek mijn fout te zijn. Ik persoonlijk denk dat er wel een aantal revisie's zijn die niet goed zijn maar een hoop problemen ook komen door mensen die niet weten hoe ze er mee moeten omgaan.

Mijn speelgoed

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik weet niet waer je jouw 'stelling' op baseert, misschien omdat je hier veel problemen tegenkomt, maar vergeet niet dat er hier héél veel twekers rondlopen en eigenlijk alleen mensen met problemen posten. Ik kan me voorstellen dat door de snelle opeenvolging van nieuwe chipsets de ontwikkeltijd voor nieuwe mobo's korter is en daardoor er wel eens sneller een steekje wordt laten gevallen dan 'vroeger'. Echter, hier een topic aan wijden lijkt me zinloos omdat niemand hier over harde bewijzen beschikt en jan en alleman z'n ervaringen maar zal posten, daarom doe ik 'm ook maar dicht als je het niet erg vind.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.