[rml][ kleuren] Handige kleuren tool[/rml]
Daar snap ik dus echt niets van, kan iemand mij dat uitleggen ?
Daar snap ik dus echt niets van, kan iemand mij dat uitleggen ?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik zie het wel staan:Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 20:48:
Er staat dus niet in waarom hij word gesloten
Ja en dan? Het is hier geen open-maar-een-topic-over-alles-wat-eventueel-nuttig-kan-zijn-forum.
Verwijderd
Verwijderd
Ja wat bedoel je daar nu mee ?Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 20:55:
Het valt geloof ik niet mee om dat te bedenken als je alleen in fora rondhangt waar dat wel de norm is.
Verwijderd
Verwijderd
Goed punt. Cya 60%Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 21:06:
iCQ: Als 60% van de bezoekers niets aan de site heeft, lijkt het me duidelijk dat 60% van de bezoekers bij zichzelf te rade zal moeten gaan of ze hier wel moeten blijven komen... Het is de bedoeling dat bezoekers zich aan GoT aanpassen en niet andersom: Alleen op die manier is te voorkomen dat GoT beginnersweb 2 wordt.
Verwijderd
Dat is nou net de insteek die GoT aan het slopen is.....Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 02:01:
Ik denk niet dat GOT door een post als dit een beginnersweb wordt. Als het voor sommige mensen interessant is, laat het dan staan.
Waarom komen er dagelijks nog mensen metr problemen als "mijn pc start niet op"?
Omdat elke situatie anders is! En we zijn tweakers om elkaar te helpen.
Deze topicstarter doet dat inderdaad!!!
PS: GOT = Gebruikers!!!!
mee eens...komt er op neer dat alle soorten gebruikers hier mogen komen..Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 02:01:
Ik denk niet dat GOT door een post als dit een beginnersweb wordt. Als het voor sommige mensen interessant is, laat het dan staan.
Waarom komen er dagelijks nog mensen metr problemen als "mijn pc start niet op"?
Steam: CatBearCow
Ga je nu ook andere topics lopen spammen?Bartjeuhz schreef op 05 oktober 2002 @ 02:11:
mee eens...komt er op neer dat alle soorten gebruikers hier mogen komen..
we moeten elkaar helpen met de kennis die we hebben.
en anders ga naar het computer totaal forumwaar je 2 dagen kan wachten op een antwoord...waar je meestal niet eens wat aan hebt....
dat maakt dit forum zo goed
Verwijderd
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
hier reageeer ik verder duz niet op om frustraties te voorkomeCompubiter schreef op 05 oktober 2002 @ 02:19:
[...]
Ga je nu ook andere topics lopen spammen?
Zoals je al is uitgelegd: GoT is geen helpdesk. Er wordt van de gebruikers verwacht dat ze eerst zelf onderzoek gaan plegen voordat ze hier hun vraag planten. Ik heb geen zin om het voor de 300e keer uit te leggen, dus ik zoek wel linkje waar ik het heb uitgelegd: Compubiter in "Ook voor mij is de tijd rijp...."
Een van de eerste die ik zo ff kan vinden.
edit:
OK, niet helemaal wat ik zocht, maar het voldoet
Steam: CatBearCow
Klopt, maar veel mensen moeten zich eens realiseren waar de T in GoT voor staat.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 02:23:
Natuurlijk moet een gebruiker met een vraag google, faq en de search gebruiken. Maar als je wat zinvols te melden hebt of je kunt het echt niet vinden, MOET JE DE KANS KRIJGEN!!!
Dat is waar het hier bij GoT om gaat!
En denk eraan, GoT is GoT niet zonder ons!
Verwijderd
En waar doel je dan wèl opVerwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 02:39:
Als iedereen er zo uitkomt bestaat GoT niet meer!
daar bedoel ik dus niet mee dat google, search en faq vergeten moeten worden.
Verwijderd
Hier wijs ik op.
Die mening ben ik ook toegedaanVerwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 02:47:
[...]
Om de topicstarter een idee te geven waar hij/zij het moet zoeken!!!
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Verwijderd
Hmm. Zo doe je nog es nieuwe inzichten op @ de vroege zaterdagochtend.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 03:03:
En niet te vergeten dat slotjes erg handig zijn voor de doorgewinterde beginner (zoals ik).
Na een search loop ik eerst de slotjes af om de nuttige beginnersinformatie eruit te halen. Welk moederbord is beter? Welk geheugen? Welk blabla?
Het zou best een idee kunnen zijn om in de FAQ (die beginners niet lezen) te zetten dat ze via deze methode het beste aan de juiste informatie kunnen komen.
Samengevat: Een slotje is een man best friend
Jij bent hier pas, weet je ook hoe het hier vroeger was?Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 02:47:
[...]
Hier wijs ik op.
Ik denk dat we hier zijn om elkaar te helpen. Ook als je mijn profile bekijkt zie je dat ik meestal reply en minder vaak een topic plaats. Toch geef ik soms aan dat iets niet klopt. Waarom???
Om de topicstarter een idee te geven waar hij/zij het moet zoeken!!!
[ Voor 0% gewijzigd door ExcaliburDexter op 05-10-2002 03:13 . Reden: tot uhh vanmidag :) ]
Verwijderd
Eigenlijk ben ik het helemaal niet met je eens... helpen en helpen... daar zit nogal een verschil in..Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 02:01:
Intentionally left blank
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq