Ik ben benieuwd naar het beleid met betrekking tot condoleance topics als deze. Ik heb er persoonlijk weinig bezwaar tegen en wil ook best geloven dat sommige reacties steunend kunnen zijn voor de topicstarter maar er komt altijd een moment waarop de topics beginnen te irriteren / sfeer verpestend zijn etc.. Misschien is het daarom nuttig om er bij deze een open discussie over te voeren.
• Kunnen condoleance registers niet beter via een externe site worden afgehandeld waarna verwezen wordt en topics met uitsluitend "gecondoleerd" verboden worden?
• Aan welke voorwaarden moet een dergelijk topic voldoen om niet gesloten te worden?
• Welke factoren bepalen het sluitingsmoment van zulke topics?
• Is SG bedoeld voor dit soort topics?
• Is het 'probleem' ernstig genoeg om er een beleid voor te maken?
(Ik begrijp dat dit enigszins een interne crew-zaak is.. maar misschien komen er goede ideëen uit dit topic voort en openheid kan zelden kwaad)
• Kunnen condoleance registers niet beter via een externe site worden afgehandeld waarna verwezen wordt en topics met uitsluitend "gecondoleerd" verboden worden?
• Aan welke voorwaarden moet een dergelijk topic voldoen om niet gesloten te worden?
• Welke factoren bepalen het sluitingsmoment van zulke topics?
• Is SG bedoeld voor dit soort topics?
• Is het 'probleem' ernstig genoeg om er een beleid voor te maken?
(Ik begrijp dat dit enigszins een interne crew-zaak is.. maar misschien komen er goede ideëen uit dit topic voort en openheid kan zelden kwaad)
|_____vakje______|