Toon posts:

ziet brander niet in xp

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een vraag.
Ik heb xp op mij pc draaien.
nu wil ik een cd branden met een philips ccd 4401/65.
maar als ik een cd probeer te branden met fireburner zegt hij dat hij geen goed apparaat kan vinden.
Ik kan wel met nero muziek cd's branden alleen dan zit er in elk liedje een brom door het liedje van +/- 2 sec.
In mij apparaten beheer staat de brander als: ide-cd r/rw 4x4x32.
heeft een van jullie zo'n probeem als eens gehad?
of weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt

Checkie

Verwijderd

Kwam toevallig hetzelfde probleem tegen vandaag. Nero ziet de dvd-speler correct maar de brander ziet hij als een normaal cd-rom station. De brander is een samsung/compaq SW-240B.

heb er nog geen oplossing voor

en ik draai XP home editie

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:49
Probeer dit eens http://gathering.tweakers...list_messages/560370#XP43 Het is niet exact hetzelfde als jou probleem, maar kan misschien helpen? Kijk ook even of dma aanstaat.

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Verwijderd

DMA is het bij mij niet, als je op http://www.nero.com/en/content2/recorderOTHER.html kijkt zie je dat mijn drive er nog niet bij staat dus waarschijnlijk nog niet gebruikt kan worden in combi met Nero. misschien heeft fireburner ook nog geen ondersteuning voor jou drive

Verwijderd

Topicstarter
Fire burner heeft het gedaan met deze brander.
ik heb bij die link gekeken die hccer heeft gepost en nu ziet die wel een brander met fire burner.
alleen kan ik nog steeds niets goed brander

Verwijderd

download bij nero of goldenhawk effe de nieuwste aspi drivers en je probleem is denk ik uit de wereld geholpen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees je eigenlijk wel de sticky's en de FAQ's eer je een topic opent :?

Hier in OM FAQ staat toch duidelijk dat je daarvoor in WOS moet wezen.. In deze FAQ staan in ieder geval ook een aantal nuttige tips. Mocht je er dan nog niet uit komen, start dan een nieuwe topic in WOS. Let er wel op dat je zoveel mogelijk informatie in je openingspost propt en lees ook eens de FAQ en de Policy van WOS :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.