Iedereen is wel 2 plaatsen omhoog gegaan, maar normaal ga ik 1500 plaatsen omhoog. Wat is er aan de hand??
volgens mij zijn de stats nog niet geupdated... ik zie bij mij nog de stats van gisteren...
Virussen? Scan ze hier!
Er zijn inderdaad hele vreemde dingen gebeurd. Kijk bijvoorbeeld eens in de Top 100 Overall: op plaats 66 staat ene brian@yellowmaple.com die maar liefst 2561 plaatsen gestegen zou zijn. Dat zou betekenen dat hij van plaats 2627 kwam en dus zo'n 750.000 blokken had. Nu heeft 'ie er ruim 6.700.000! Een stijging van ruim 6.000.000 blokken in 1 dag?!? Volgens zijn persoonlijke statistieken heeft 'ie gisteren "maar" 43.212 blokken gedaan...
Zo wil ik ook wel eens stijgen!
Er zal vandaag wel uitleg volgen in de .plans.
Zo wil ik ook wel eens stijgen!
Er zal vandaag wel uitleg volgen in de .plans.
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Verwijderd
Zal je altijd zien...stats down. Ik heb gister perongeluk veel geflushed (voor mijn doen) en nou is dat al erg; nu mag ik niet eens zien hoeveel dat dan was
Het is weer nix met die stat's, heb ik net mijn 2 computer gisteren de hele dag laten grazen, worden de stat's weer niet geupdate.
Marc. H heeft op www.tweakers.net vannacht het volgende gepost :
Nog maar even afwachten dus...Reaktie gepost door Marc H (Administrator) - Zondag 13 Februari 2000 - 03:52 (Score: 0)
Eindelijk nieuws van Dist.net over de ontbrekende stats van 10 februari.
bwilson:
I've been made aware that participant stats for Feb 10 are missing.I can't do much
until Nugget returns after this weekend, but I'm confident
we'll get them back.Don't worry, none of your work has been lost. Remember, the
real RC5-64 work happens before stats sees anything.
Lekker dat zoiets van een man afhangt
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nugget is hard bezig, ze hebben de website met stats uitgeschakeld om alles sneller te laten verwerken.... Drie dagen in èèn pompen trekt ook wel een hoop van je computer.
Verwijderd
Net stond er boven de stats: updated 10 feb.
terwijl er gisteren 11 stond.
waarschijnlijk komen de stats van 10 feb dus terug. Als hij die van 12, en 13 ook maar niet vergeet, want die heb ik ook nog niet gezien.
terwijl er gisteren 11 stond.
waarschijnlijk komen de stats van 10 feb dus terug. Als hij die van 12, en 13 ook maar niet vergeet, want die heb ik ook nog niet gezien.
Lees decibels' .plan als je precies wil weten wat er met de stats aan de hand is.
Het komt erop neer dat de logs vanaf 9/2 opnieuw verwerkt worden. Op dit moment zijn ze bij 11/2. Totdat decibel of nugget melden dat alles weer oke is, zou ik de stat-pagina's niet vertrouwen.
Het komt erop neer dat de logs vanaf 9/2 opnieuw verwerkt worden. Op dit moment zijn ze bij 11/2. Totdat decibel of nugget melden dat alles weer oke is, zou ik de stat-pagina's niet vertrouwen.
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
OK... de stats van de 12e staan er nu....
we komen er wel!
we komen er wel!
Pagina: 1