Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Morgen haal ik meteen een 10GB mac-ipod op!
Vandaag gehaald, met de waarschuwing van de verkoper dat het niet zou werken..
en.. Woohoo!! dit werkt dus echt perfect!!
Ik ga ff verder genieten van mn omgekatte IPOD!
gefeliciteerdVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 21:29:
Okee dan!
Morgen haal ik meteen een 10GB mac-ipod op!
edit:
Vandaag gehaald, met de waarschuwing van de verkoper dat het niet zou werken..
en.. Woohoo!! dit werkt dus echt perfect!!
Ik ga ff verder genieten van mn omgekatte IPOD!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Zie http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore?family=iPoddonald_dick schreef op 06 oktober 2002 @ 17:55:
hoeveel kost zo ding nou
![]() | ![]() | ![]() |
€ 399,- Apple Earphones (oordopjes) Wisselstroomadapter Dunne FireWire-kabel FireWire-adapter (uitsluitend Windows) | € 499,- Apple Earphones (oordopjes) Wisselstroomadapter Dunne FireWire-kabel FireWire-adapter (uitsluitend Windows) Afstandsbediening met draadverbinding Draagtasje | € 649,- Apple Earphones (oordopjes) Wisselstroomadapter Dunne FireWire-kabel FireWire-adapter (uitsluitend Windows) Afstandsbediening met draadverbinding Draagtasje |
Verwijderd
Daar hebben we de pricewatch voor uitgevondendonald_dick schreef op 06 oktober 2002 @ 17:55:
hoeveel kost zo ding nou
die van mij is nu ook windows geworden
echter maakt ie een kloten geluid bij het opspinnen en twijfel ik of ik em in moet sturen.
edit:
JAAAAAAAHHH hij is klaar, heb gewoon de stekker eruit getrokken en daarna er weer in. Werkt nu perfect!
Succesvolle conversie van Mac naar Windows!
1e versie iPod (5GB Macversie)
[ Voor 82% gewijzigd door MadMax op 28-11-2002 12:34 ]
moet je het ff opnieuw doen
ja hoor, asjeblieft
http://a1408.g.akamai.net....20021018.Gr7k9/setup.exe
het bestand zal de goede zijn...gewoon installeren en updaten, werkt prima
Verwijderd
En dan Musicmatch voor 't overbrengen van de MP3's naar de I-Pod?
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 19:08 ]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Format iPod naar FAT32 en dan met zo'n windowsmodel verder gaan. Mijn grootste voordeel is dat ik het geval op alle firewirepoorten kan aansluiten als een remote-HD.
Echter, ik heb Xplay dusdanig gewend om muziek mee te browsen dat ik me afvraag in hoeverre Xplay daarna nog als organisatieDB kan functioneren. Kan je dan gewoon synchronisen? Kan je zonder iets als itunes oid nog iets doen (nu voorzie ik erg veel PC's gewoon van Xplay en dan kan ik winampen)? Ik meen dat die jukebox die voor windows bedoeld is ook gratis bij mijn muis zat en dat zaadprogramma heb ik reeds allang weggegooit.
Formateren of de status quo handhaven?