Toon posts:

Fan vinnetje afgebroken, Garantie? ( Zalman CNPS5100-CU fan)

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn nieuwe zalman cooler gemold ( ik kwam met een schroevendraaier tegen de fan en een vinnetje is afgebroken) ( dat krijg je zonder fangril)
Maar zit hier dan garantie op?
Als ik hem terug zou sturen , krijg ik dan een nieuwe
Ik heb mijn Zalman bij Salland Automatisering gekocht.
Heeft iemand die (bij Salland) iets had gekocht ervaring mee?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:39

Smarron

The bend

Ik geef je weinig kans, want het is je eigen schuld. Maar misschien zijn ze daar bij Salland wel aardig. Probeer het eens, maar geef niet de werkelijke reden op ... :X

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
Wat wil je gaan zeggen als je hem terugbrengt: "ik kwam met een schroevendraaier tegen de fan en een vinnetje is afgebroken". Dan krijg je waarschijnlijk het antwoord eigenschuld, daar doen wij niet aan. Of je hebt geluk en ze zijn aardig. Ligt er dus aan, maar ik denk van niet.

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:04
Nou ik denk dat met een schroevendraaier tussen de fan zitten niet onder de garantie valt :{

Maar je kan ze natuurlijk meelen of bellen, en zeggen dat er zomaar "opeens" een blad vanaf is geknalt. En of je een nieuwe kan krijgen omdat dit natuurlijk een simpele productiefout is. :P

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik denk dat je hier geen garantie op gaat krijgen. Garantie is voor fabricage fouten, of als iets vroegtijdig stukgaat door een fout van de fabriekant. Als je je eigen hardware molt is het niet netjes om garantie te gaan claimen.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:39

Smarron

The bend

hehe ... >:)

- Mijn PC doet het niet meer, hij is geloof ik kapot. Hoe zit het met mijn garantie?
Wat heb je er precies mee gedaan dan?
- Hij viel uit het raam ... }:O

Sorry ...

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
dus ik zou kunnen zeggen : nadat ik alles had aangesloten en zo, kast dicht , werkte alles perfect. de volgende dag zette ik mijn pc aan en plotseling maakte hij meer lawaai en hoorde een beetje een trillend geluid. ik maakte mijn case open en zag dat een vinnetje was afgebroken. zeker een fabrieksfout

Verwijderd

Topicstarter
dat het niet netjes zou zou zijn en zo kan me niet bommen en liegen geef ik niks om
ik had hem via de ppt bestelt dus ze kennen me toch niet !
(waar ligt dat Raalte eigelijk?)

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 23:58
je krijgt er geen garantie op als je het zelf molt

je kan dit zeggen: "ik had gekocht maar nog niet gebruikt, toen ik het uit de verpakking haalde, miste het een vinnetje"

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 10:45

Mex

En nu maar hopen dat het personeel van Salland dit topic niet te lezen krijgt :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:29

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 20:14:
dat het niet netjes zou zou zijn en zo kan me niet bommen en liegen geef ik niks om
En nu niet zeiken dat Nederland door de plee gespoeld wordt..

Hmpz.. vrij sneu wel.. nu moeten andere mensen 'betalen' voor jou onkunde, jammer hoor.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:05
ik denk dat ze niet zoveel boodschap hebben aan fannetjes die 'vanzelf' afbreken.

UNOX: The worst operating system

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 14:24
ik vraag me af waarom dit soort vragen nog op het forum mogen :(

is gewoon oplichting, er mag niet eens gepraat worden over die luchtdrukpistooltjes fzow, en wel over bedrijven oplichten :(

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Topicstarter
oja nog iets. ik heb er nu ff een andere fan opgezet maar deze maakt ongeveer net zo veel rpm dan de zalman, maar daarvoor zat die fan op een ander cooling blok en draaide 5700rpm en nu maar 5100 en weet hem 1 graden kouder te houden dan de zalman dus ik denk dat ik deze ermaar op laat zitten ( een of andere Neolec)
maar het is niet meer orgineel dan dat vind ik verveelend

(net had ik andere fan nog niet)

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Gelukkig lezen medewerker(ster)s van webshops ook heel veel op tweakers en misschien dat Salland jouw dwaze post wel tegenkomt. Ik hoop van harte dat je geen garantie krijgt.

Weet je wat het is door van die vogels zoals jij worden de prijzen voor ons duurder, moet uiteindelijk toch door iemand betaald worden. Uiteindelijk steel je dus van ons, ja ik noem dit stelen.

En ik vind ook dat dit soort topics direct op slot moeten.

Dit is namelijk een vraag van, hoe kan ik het beste een winkel oplichten.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 19:55:
Ik heb mijn nieuwe zalman cooler gemold ( ik kwam met een schroevendraaier tegen de fan en een vinnetje is afgebroken) ( dat krijg je zonder fangril)
Maar zit hier dan garantie op?
Als ik hem terug zou sturen , krijg ik dan een nieuwe
Ik heb mijn Zalman bij Salland Automatisering gekocht.
Heeft iemand die (bij Salland) iets had gekocht ervaring mee?
Beetje dom he.........ik werk bij salland automatisering.........

• Rocky

Rocky

Remember Gina

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 22:39:
[...]

Dat bedoel ik dus!!! >:)

:+ :+ :+

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-01 16:54

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

[...]

au das pijnlijk :7

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54

CoolHead621

Enjoy every moment

Net goed!
Ik heb een hekel aan mensen die liegen!

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
tlforce, jij bent de zwakste schakel ........................tot ziens

Verwijderd

[...]

Das mooi geen garantie meer voor die lamer dus, wie drukt er nou ook een schroevendraaier tussen zijn fan :X

Verwijderd

o.0

Tja, ik denk dat ze je daar nog graag willen hebben als klant...

NOT

• bobo1on1
  • Laatst online: 19-10-2025
[...]

:D :D :D :D :D

Zoiezo had je geen garantie gehad, finnen breken toch echt nooit uit zichzelf af.
Ookal zou je kast dicht gezeten hebben enzo, er kan wel een kabel ingekomen zijn.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

trouwens, topicstarter vraagt alleen maar of ie kans maakt dat ie geruild mag worden....
Beetje jammer dat half GoT de moraalridder uithangt en hem het liefste stenigd...

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

prachtig!!! Die van salland leest dit bericht :D:D:D:D:D Eigen schuld dikke bult.
salland houdt van deze klanten (notk) een winkel oplichten is natuurlijk al erg fout.....

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

1 ding:
die mensen van salland zijn niet gek!

denk dat ik hier mee iets te veel gezegd heb :+

Gregor van Egdom Krekr

• Kr3Kr
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Paitor schreef op 04 oktober 2002 @ 23:27:
trouwens, topicstarter vraagt alleen maar of ie kans maakt dat ie geruild mag worden....
en dus of het hem gaat lukken om de winkel op te lichten...

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Raalte ligt richting Deventer op ;) en mensen die liegen :(

• thettes
  • Laatst online: 09-05-2025
Inderdaad. Ik wens je dit van harte toe, want jij bent gewoon bezig met oplichten (hoewel op kleine schaal, dat wel)

• makkie
Beetje jammer dat half GoT de moraalridder uithangt en hem het liefste stenigd...
Is dit niet een heeeeeel klein beetje vragen naar de bekende weg?

• Rocky

Rocky

Remember Gina

En onderstaande dan, meestal begint zo'n topic inderdaad zoals deze topicstarter ook begon, maar is uiteindelijk toch op zoek naar de beste manier om de winkelier een oor aan te naaien.
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 20:05:
dus ik zou kunnen zeggen : nadat ik alles had aangesloten en zo, kast dicht , werkte alles perfect. de volgende dag zette ik mijn pc aan en plotseling maakte hij meer lawaai en hoorde een beetje een trillend geluid. ik maakte mijn case open en zag dat een vinnetje was afgebroken. zeker een fabrieksfout
Dus hoezo alleen maar vragen of ie geruild zou kunnen worden. Was om te beginnen al een idiote vraag. |:(

• Stinger666
  • Laatst online: 08-02 00:01
Nu komt hier de gewetensvraag voor alle mensen die TForce willen afschieten voor het feit dat hij een winkel oplicht over een zielig fannetje.

HEBBEN JULLIE ZELF WEL EENS PERONGELUK IETS "OMGERUILD" DAT JE ZELF DOOR JE DOMMIGHEID GESLOOPT HEBT! >:)

:7

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-01 16:54

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

het is ook wel erg verd8 dat Tforce niet meer reageerd. denk dat hij zich een beetje schuldig voelt >:)

• makkie
Stinger666 schreef op 05 oktober 2002 @ 00:03:
Nu komt hier de gewetensvraag voor alle mensen die TForce willen afschieten voor het feit dat hij een winkel oplicht over een zielig fannetje.

HEBBEN JULLIE ZELF WEL EENS PERONGELUK IETS "OMGERUILD" DAT JE ZELF DOOR JE DOMMIGHEID GESLOOPT HEBT! >:)

:7
NEE

• Stinger666
  • Laatst online: 08-02 00:01
U heeft gezondigd Meneer Makkie >:) _/-\o_

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:45

Jaymz

Keep on moving !

't maximum haalbare is proberen.

Mar uiteindelijk heb je um zelf gesloopt dus zul je zelf voor de gevolgen moeten opdraaien. Daarnaast zijn dergelijke vragen (zoals je wel gemerkt hebt niet echt de slimmste @ GoT)

Deze kan verder wel dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.