Downloaden Asheron's Call beta gaat fout???

Pagina: 1
Acties:

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 13:34

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
In het Asheron's call topic wordt niet gereageerd dus ik maak maar effe een topic aan, die meteen gesloten mag worden als er een zinnig antwoord is gegeven... ;)

Ik heb de beta (ac2beta12.exe) gedownload van File planet, maar die file is 192mb groot, terwijl de site zegt dat hij 545mb groot is. Ik heb 'm dus nu al 3x gedownd van 3 verschillende servers...

Sinds eergisteren dus. Installeren geeft een CRC initialization error.

De download zelf was wel bezig met 545mb (76mb gedownd, 60kb/s, 2 uur te gaan betekent toch echt dat er 545 mb moet komen) maar 2 uur later na 100% dus toch een 192mb file.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Heb windows 2000...

Dit dus.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Zit je in een netwerk? Gaat je computer uit na 2 1/2 uur? Logisch denken is in eerste instantie 't beste :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:42
Heb je al geprobeerd of de 192 MB versie het gewoon doet?

The devil is in the details.

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
installatie (ie de file openen) geeft dus een fout... "CRC initialization" error.

Op de een of andere manier download hij 545MB maar uiteindelijk blijkt de file maar 192mb groot te zijn

Dit dus.

Verwijderd

RE-Download

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
RE-lees mijn bericht... heb dus al 3x geprobeerd met 3x zelfde resultaat.

Dit dus.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Dat wou ik net zeggen tegen Angel :+

Heb je mijn advies als gechecked? :P

Verwijderd

Tja, als 'ie 192 mb is, terwijl hij 545 mb hoort te zijn, lijkt het me duidelijk :)
Toch opnieuw downloaden, dat had ik ook met de BF1942 demo, die was op 85 mb (van de 130) en toen opeens "klaar". Setup opstarten -> foutmelding. Overnieuw gedownload, toen was 'ie 130 MB en werkte goed.

Misschien kun de demo door iemand laten downloaden en dan op CD laten zetten?

Verwijderd

waarschijnlijk is er een server time-out, heb ik ook wel eens, ik zou een download manger gebruiken, zoals getright of Download Accelerator. Kijk ff op download.com

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 11:25

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 10:49:
waarschijnlijk is er een server time-out, heb ik ook wel eens, ik zou een download manger gebruiken, zoals getright of Download Accelerator. Kijk ff op download.com

Dat werkt alleen niet bij fileplanet. De download is maar even beschikbaar onder die bepaalde url die je toegewezen krijgt. Daarna moet je gewoon weer in de wachtrij en krijg je weer een andere random bestandsnaam.

Resume opties werken dus niet. Sterker nog.. download accelerators maken het er bij Fileplanet alleen maar instabieler op.

Probeer het juist eens zonder, dus gewoon met de IE-download.

-----

Bovendien is er inmiddels de 2.0 download. Dus als je al een account hebt kun je beter die downloaden. 1.2 downloaden als je nog geen account hebt is in ieder geval onzin, want de accounts die daarbij weggegeven werden zijn inmiddels al lang op.
Pagina: 1