Aansluitkosten bij overstap KPN Prepay > Abo?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb nu een KPN Mobile Prepay kaartje in m'n telefoon zitten. Nu wil ik overstappen op een abonnement en daarmee dan ook een nieuw toestelletje aanschaffen.

Moet ik nu aansluitkosten betalen als ik mijn prepay om laat zetten in een abonnement?

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Waarom kijk je niet ff op de website van kpn

• Timmey
  • Niet online
Wat denk je dat ik gedaan heb :{

• Thomasje

Thomasje

Semacode

ik ben ff aan het zoeken voor je

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Thomasje schreef op 04 oktober 2002 @ 19:18:
Waarom kijk je niet ff op de website van kpn
Ja, laten we vooral collectief "search" gaan roepen, en we hebben weer een mooi voorbeeld hoe 't tegenwoordig gesteld is met GoT.

Vroeger waren er geen aansluitkosten van prepay-gebruiker naar abonnement bij dezelfde provider. :) Ik weet niet hoe het nu is. :?

Volvotips.com

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Dit stond op de website van kpn:

Hoe kan ik overstappen van een abonnement van KPN Mobile naar een PrePay-aansluiting van KPN Mobile?

Om de overstap van uw abonnement naar PrePay binnen KPN Mobile in gang te zetten hoeft u alleen maar te bellen naar de klantenservice op nummer 0800-0507. Hier vraagt u een migratiepakket aan.
De opzegtermijn voor overstappen van een abonnement van KPN Mobile naar een PrePay-aansluiting van KPN Mobile is drie maanden. Dit geldt als u voor het einde van uw contract naar een PrePay-aansluiting wilt overstappen en ook als u wacht tot uw contract is afgelopen.
Het migratiepakket bevat een wijzigingsformulier, een invulinstructie, een informatiefolder over het gekozen soort PrePay en een retourenvelop.
U vult het formulier in en stuurt deze getekend terug naar KPN Mobile. Binnen 10 dagen wordt uw formulier verwerkt en krijgt u schriftelijk bericht. Wanneer de wijziging is doorgevoerd krijgt u via uw telefoon een SMS-bericht ter bevestiging.

De mutatiekosten bedragen € 4,00 als uw contract is afgelopen op het moment dat u overstapt naar een PrePay-aansluiting. Dit bedrag wordt in zijn geheel teruggestort als beltegoed, zodat u meteen met uw PrePay-aansluiting kunt bellen. Als uw contract nog niet is afgelopen, betaalt u € 8. Hiervan wordt
€ 4,00 teruggestort als beltegoed zodat u meteen kunt bellen met uw PrePay-aansluiting. Het overgebleven beltegoed wordt verrekend op de nota.

• Thomasje

Thomasje

Semacode

http://www.kpn.com/br2/ng...524&site=0&channel=0#par4

dat is de link om precies te zijn

• Timmey
  • Niet online
Maar ik wil het net andersom doen :z

Van Prepay naar Abo dus.

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Zo goed dan sorry ik had de verkeerde gekopieerd. Maar het is wel met de zelfde link

Hoe kan ik overstappen van een PrePay-aansluiting van KPN Mobile naar een abonnement van KPN Mobile?

U kunt van uw KPN Mobile PrePay of Hi PrePay aansluiting, met behoud van nummer, overstappen naar zowel een Hi Profile als een FlexiBel-abonnement van KPN Mobile.

Hiervoor kunt u terecht bij Primafoon of een van onze Business Centers.

Bij overgang van een PrePay-aansluiting van KPN Mobile naar een abonnement van KPN Mobile geldt:

u behoudt uw oude nummer
u behoudt uw eigen SIM-kaart
u behoudt uw eigen toestel
uw VoiceMail-instellingen en berichten blijven bestaan
creditering van het resterend beltegoed is mogelijk
u hoeft geen mutatiekosten te betalen
u kunt gebruik maken van lopende aanbiedingen

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je het zo graag wilt weten dan belt je de kpn gewoon op op ga er eens langs om te vragen, die weten het beste wat je moet doen. 8)7
en hier naar vragen krijgt je toch geen antwoord die jij wilt horen.

talkin' is cheap, people follow like sheep

• Timmey
  • Niet online
Thomasje schreef op 04 oktober 2002 @ 19:38:
Zo goed dan sorry ik had de verkeerde gekopieerd. Maar het is wel met de zelfde link

Hoe kan ik overstappen van een PrePay-aansluiting van KPN Mobile naar een abonnement van KPN Mobile?

U kunt van uw KPN Mobile PrePay of Hi PrePay aansluiting, met behoud van nummer, overstappen naar zowel een Hi Profile als een FlexiBel-abonnement van KPN Mobile.

Hiervoor kunt u terecht bij Primafoon of een van onze Business Centers.

Bij overgang van een PrePay-aansluiting van KPN Mobile naar een abonnement van KPN Mobile geldt:

u behoudt uw oude nummer
u behoudt uw eigen SIM-kaart
u behoudt uw eigen toestel
uw VoiceMail-instellingen en berichten blijven bestaan
creditering van het resterend beltegoed is mogelijk
u hoeft geen mutatiekosten te betalen
u kunt gebruik maken van lopende aanbiedingen
Dit heb ik allemaal al lang gelezen. Maar hier staat niet tussen of de aansluitkosten gratis zijn als je overstapt. That's my point! :)
uroy schreef op 04 oktober 2002 @ 19:41:
Als je het zo graag wilt weten dan belt je de kpn gewoon op op ga er eens langs om te vragen, die weten het beste wat je moet doen. 8)7
en hier naar vragen krijgt je toch geen antwoord die jij wilt horen.
Tis vrijdagavond! Winkels zijn dicht etc. En als hier iemand het weet is het probleem toch ook opgelost? Wat doe je moeilijk!

Klik de volgende keer gewoon verder i.p.v. dat je een zin vol typefouten plaatst! :Y)

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Hij stelt hier gewoon een vraag daar zijn forums toch ook voor en nie van die trieste post zoals jij uroy doet.

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 22:55

Mark_640

In my memory

Timmey schreef op 04 oktober 2002 @ 19:46:

Tis vrijdagavond! Winkels zijn dicht etc. En als hier iemand het weet is het probleem toch ook opgelost? Wat doe je moeilijk!
Hier is de Primafoon gewoon tot half 9 geopend op vrijdagavond hoor...

Misschien dat dat in Weert anders is, maar dan bel je toch gewoon ff naar de Primafoon??

0800-1515

Nog gratis ook! ;)

• Thomasje

Thomasje

Semacode

Mijn broer heeft het ook eens gedaan. Toen der tijd was het gratis.

• Timmey
  • Niet online
Mark_640 schreef op 04 oktober 2002 @ 19:50:
[...]

Hier is de Primafoon gewoon tot half 9 geopend op vrijdagavond hoor...

Misschien dat dat in Weert anders is, maar dan bel je toch gewoon ff naar de Primafoon??

0800-1515

Nog gratis ook! ;)
Daar heb ik wat aan!
Ik zat al te klooien met een ander kpn mobile nummer maar daar kwam ik geen wijs uit.

Ik heb dit nummer even gebeld maar ze wisten mijn vraag niet te beantwoorden. Het advies was om even naar de Primafoon zelf te gaan.

Maarja, die is in Weert gesloten op vrijdagavond! :P

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 22:55

Mark_640

In my memory

Timmey schreef op 04 oktober 2002 @ 19:57:
[...]

Daar heb ik wat aan!
Ik zat al te klooien met een ander kpn mobile nummer maar daar kwam ik geen wijs uit.

Ik heb dit nummer even gebeld maar ze wisten mijn vraag niet te beantwoorden. Het advies was om even naar de Primafoon zelf te gaan.

Maarja, die is in Weert gesloten op vrijdagavond! :P
Dan rij je ff naar Veldhoven... ;)

Is te doen binnen 20 minuten... })

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Moet 't allemaal vandaag nog? :+

• Timmey
  • Niet online
Hou de reacties wel een beetje nuttig a.u.b. :)

En anders kan ik altijd nog de fiets pakken en naar Primafoon gaan. *zucht* :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Jongens, lief zijn naar elkaar :)

Topicstarter, dit is prima zelf uit te vinden :)
Beetje zoeken op de KPN site, belletje naar KPN, ff een primafoonwinkel binnenlopen etc etc :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.