Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Alleen staat daar alles nog als vanouds wat altijd heeft gewerkt... netjes 80 geforward naar m'n client. Ik zit zonder inspiratie wat het zou kunnen zijn
[ Voor 0% gewijzigd door Kaastosti op 04-10-2002 19:59 . Reden: Smilie :S werkte niet... :? van gemaakt :) ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
Nee ik bedoel niet die Chello-server, die staat ergens anders, dat weet ik welKaastosti schreef op 04 oktober 2002 @ 23:37:
Neeej da's niet de server die ik thuis draai.. da's gewoon EEN chello server ergens waar het verkeer dus niet doorkomt. Maar waarschijnlijk ligt het probleem daar niet. Overigens doet alles het netjes; internet, mail, games etc. alleen dus die webserver niet... en remote desktop control dan.
Maar als ik jouw tracert-output bekijk lijkt het toch echt dat je een APS-ip-adres hebt gekregen van Chello:
192.168.0.1 = Jouw pc op het interne netwerk
10.194.0.1 = Geen ip-adres van Chello om mee te internetten. Als je vanaf thuis nu naar http://www.whatismyip.com gaat, zie je dat adres dan ook staan?
I want to live forever, so far.. so good.
Apache draaide op een client, en poort 80 werd geforward door de server. Door al dit geklooi het ik de combi apache/php/mysql ook maar op de server gezet om er zeker van te zijn dat het niet aan port-forwards ligt. Ook hier mag het niet baten. Op poort 80 niet, maar ook op bijvoorbeeld 2000 niet (die zou toch altijd open moeten staan).
Ik heb het aan een aantal mensen gevraagd, maar zij krijgen allemaal geen pagina(s) te zien. Er staat nu een snelle 'standaard' (voor mij dan) pagina met groot BLAAT er op.
http://62.194.72.131/index.html
Overigens is het IP 10.194.0.1 uit het lijstje nergens terug te vinden. Hij zit er nog steeds tussen, maar kan niet ge-pingt worden, niet ge-tracert, geen poortscan of whatever... WIE OF WAT IS HET???
En om op chello.upc.nl te trageren... heb ik al gedaan.. mocht ook niet baten
Misschien ook leuk als je uitlegt wat het precies doet
Zie overigens ook de search. Dat 10.x.x.x adres klopt prima. Das een intern chello ip. Waarschijnlijk de com controller oid.
Verder hoord dit toch echt in Chello alweer brak :\ - Volume II.
Succes
Dit topic is gesloten.
![]()