Ik zit met een probleem en kom er niet meer uit. Het is me nu al een
paar keer gebeurd dat m'n schijf zomaar mee kapte, dat dus
mn C partitie ineens beschadigd, of erger nog helemaal weg was.
Dit speelde zich allemaal 2/4 weken geleden af.
Ik heb toen van alles geprobeerd, BIOS geflest, schijf verwisseld, andere windows cd gebruikt en 2 weken geleden 2x256MB DDR eruit gehaald
Vanaf het moment dat ik mn geheugen eruit gehaald heb is alles eigenlijk 2 weken
goed gegaan, dus ik had het idee om die gasten van Computerland die 2 simmetjes maar eens in hun reet te boren en dan 2 nieuwe terug te eisen.
Maar om niet voor lul te staan in die winkel heb ik het geheugen maar eens getest met Memtest.
En wat blijkt Memtest 18uur laten draaien op een 10% hogere geheugen bus (volledige test) en 0 fouten gevonden. Daarna mn goede geheugen 1X512 er weer bij gedaan, en nog geen uur later heel mn C paritie weer naar de klote. Mn compu blijft nu ook steeds vrolijk rebooten. Ik ben het spoor ff bijster en hoop dat jullie misschien een oplossing voor mij hebben
nog ff mn specs:
AMD XP 1700 vcore 1.74v
Asus A7V-266E Bios 1011 (bij 1010 zelfde probs)
1x 512MB DDR PC2100 Mtec
2X 256MB DDR PC2700 Samsung (winbond)
1x IBM 80GB 120 GXP
1x IBM 60GB 60 GXP
MB temp 24gr
Cpu temp 44gr
paar keer gebeurd dat m'n schijf zomaar mee kapte, dat dus
mn C partitie ineens beschadigd, of erger nog helemaal weg was.
Dit speelde zich allemaal 2/4 weken geleden af.
Ik heb toen van alles geprobeerd, BIOS geflest, schijf verwisseld, andere windows cd gebruikt en 2 weken geleden 2x256MB DDR eruit gehaald
Vanaf het moment dat ik mn geheugen eruit gehaald heb is alles eigenlijk 2 weken
goed gegaan, dus ik had het idee om die gasten van Computerland die 2 simmetjes maar eens in hun reet te boren en dan 2 nieuwe terug te eisen.
Maar om niet voor lul te staan in die winkel heb ik het geheugen maar eens getest met Memtest.
En wat blijkt Memtest 18uur laten draaien op een 10% hogere geheugen bus (volledige test) en 0 fouten gevonden. Daarna mn goede geheugen 1X512 er weer bij gedaan, en nog geen uur later heel mn C paritie weer naar de klote. Mn compu blijft nu ook steeds vrolijk rebooten. Ik ben het spoor ff bijster en hoop dat jullie misschien een oplossing voor mij hebben
nog ff mn specs:
AMD XP 1700 vcore 1.74v
Asus A7V-266E Bios 1011 (bij 1010 zelfde probs)
1x 512MB DDR PC2100 Mtec
2X 256MB DDR PC2700 Samsung (winbond)
1x IBM 80GB 120 GXP
1x IBM 60GB 60 GXP
MB temp 24gr
Cpu temp 44gr