Toon posts:

Nog steedz geen geluid..

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik een slotje kreeg op me andere topic, open ik ff een nieuwe omdat het nog steeds niet werkt :(

Me probleem:

Ik gebruik een Altec Lansing 251 speakerset maar me center en me rears willen geen geluid geven, er komt wel een lichte zoem uit...

Me fronts en me woofer werken perfect.

Ik gebruik XP , heb de nieuwe drivers al, heb alle stekkers goed en me instellingen in windows en het prgramma wat ik er bij kreeg staan allemaal op 5.1.. :/

Owhja, ik gebruik onbaord sound van de Chaintech Apogee met C-media wave geluid. (deze heeft duz 5.1 ondersteuning :) )

als iemand een oplossing weet.. graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dit soort dingen gaat altijd over hetzelfde, gewoon je instellingen toch goed zetten, een 5.1 bron gebruiken of andere drivers proberen. Lees eens wat meer over je geluidskaart zou ik zo zeggen...
Doe dat dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 14:58

Mad_Demon

de dokter

Doet de Lansing he-le-maal niks? (ook niet als je m aansluit op een andere input zoals een cd-walkman?)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mad_Demon schreef op 04 oktober 2002 @ 18:56:
Doet de Lansing he-le-maal niks? (ook niet als je m aansluit op een andere input zoals een cd-walkman?)
Me rears en me center niet nee..

En lezen..? er valt nix over me kaart te lezen, hij is onboard :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 19:00:
[...]

Me rears en me center niet nee..

En lezen..? er valt nix over me kaart te lezen, hij is onboard :/
Over je geluids chipset dan. Kijk op de site van de mobo fabrikant (www.naamvandefabrikant.com.tw) en lees wat topics door. Voor jouw probleem maakt het niet uit of het onboard is of niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.