Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MMS met vodafone, how to :) (hier is ie)

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik overstelpt werd met vragen over how to activate mms on vodafone :) heb ik maar besloten om hier een thread aan te maken, zo heeft iedereen er plezier van. !!!

Als iets niet lukt kunnen jullie mij dit rustig vragen. Ik beantwoord zo veel en goed als mogelijk.

Zoals jullie kunnen lezen worden de gegevens verstuurd via een Externe Provider. Geen probleem. Het kost niets meer of minder alsof je normaal data verstuurd met je provider. Je hoeft geen GPRS te hebben. Je kan ook datagsm versturen. Dat gaat van je gewone belminuten af. Ik ben niet zo helder vandaag dus hoop dat jullie snappen wat ik allemaal brabbel!!!

Hier komt ie

How to set up your SonyEricsson T68i

How to configure your SonyEricsson T68i to use Tactel Funk - MMS Demo Center
1. You need a working Data account (GSM Data or GPRS) (see your operators homepage)
2. In the main menu select "Messages"
3. Select "MMS"
4. Select "Options"
5. Select "WAP profile"
6. Select "Create new" and give it a name like "Tactel Funk"
7. Select "Connect using" and select a working data account
8. Select "IP address" and enter the IP to Tactel Funk (212.247.44.210)
9. Save
10. (Phone to Phone users only) Go back to main menu and select "WAP Services" followed by 8 "Options". In the next menu choose "Wap Profiles". Click on the new Profile you created in step 6 ("Tactel Funk"), followed by "Edit". Step down to choice 4 "User id", and enter you phone number (With country code and +). Save and return to MMS menu.
11. Go back and select "Message server". You can put any value here since Tactel Funk has the WAP GW integrated. There needs to be a value here for the MMS function to be enabled in the phone.

Note: The WAP profile used must be set to Connection oriented data mode (Default)

Your phone is now ready for the world of MMS!

Verwijderd

moet dat dikgedrukt? is nogal storend bij het lezen moet ik zeggen!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 18:51:
moet dat dikgedrukt? is nogal storend bij het lezen moet ik zeggen!
Wees blij dat hij deze gegevens geeft...
Hij kan ze namelijk ook weer zo weghalen.

Het had inderdaad beter in het ander topic gepast, maar het staater nu al.

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-11 23:54
Laat ik even vooropstellen dat dit voor mij geheel nieuw is en ik niet bekend ben met het MMS concept.

Mijn collega heeft ook een T68i maar nog geen instellingen voor MMS op z'n telefoon staan.
Is hij zonder extra instellingen in staat om mijn MMS berichten te ontvangen?

Bedankt voor je bijdrage.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Thanks, maar deze had ik al en ze werken bij mij niet :X Ik druk op verzenden en dan krijg ik "Netwerk of communicatiefout. Probeer het opnieuw" :?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-11 23:54
"Netwerk of communicatiefout"

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even het een en ander nakijken moment

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zou je in deze draad willen verdergaan?

Vodafone " Live " Topic