Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe je screensavers kan toevoegen aan je explorer op een siemens me45?

kheb het zelf geprobeerd door een gif bestandje te downloaden en op mijn gsm te zetten, maar dit bleek niet te werken, want ik moet een .bmx bestand hebben. Ik heb via google gezocht, maar kon hier nix over vinden.

ik wil graag een andere screensaver dan die irritante klok, maar ik krijg het niet voor elkaar. Kan iemand helpen? weet iemand waar je ze kan downloaden, zonder er geld voor te moeten betalen?

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
je kunt geen bewegende plaatjes als screensaver, (.bmx) bestand, ze bewegen dan niet (werkt alleen met ems)
Wat ook kan is bmp's gebruiken als achtergrond

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je moet ook het type screensaver instellen. Je kan kiezen tussen een klok en een bitmap. Als je een bitmap instelt werkt het wel.
Menu -> instellingen -> toestel -> weergave -> screensaver -> stijl -> Afbeelding
Ik zet plaatjes trouwens op mijn telefoon met s25@once. Ik stel ze eerst in als screensaver en sla dan de screensaver als bitmap op. Voor zover ik weet kan je geen bewegende (bmx) bestanden als screensaver instellen. (hoe zet je trouwens die bestanden dan direct in je telefoon. Ik kan beltonen plaatjes enz. alleen op de telefoon zetten als ik ze eerst als beltoon/screensaver instel. Ik kan niet direct bij het geheugen komen.)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
C}{@0$ schreef op 04 oktober 2002 @ 18:55:
Je moet ook het type screensaver instellen. Je kan kiezen tussen een klok en een bitmap. Als je een bitmap instelt werkt het wel.
Menu -> instellingen -> toestel -> weergave -> screensaver -> stijl -> Afbeelding
Ik zet plaatjes trouwens op mijn telefoon met s25@once. Ik stel ze eerst in als screensaver en sla dan de screensaver als bitmap op. Voor zover ik weet kan je geen bewegende (bmx) bestanden als screensaver instellen. (hoe zet je trouwens die bestanden dan direct in je telefoon. Ik kan beltonen plaatjes enz. alleen op de telefoon zetten als ik ze eerst als beltoon/screensaver instel. Ik kan niet direct bij het geheugen komen.)
Ik kon mijn S45 gewoon via de verkenner openen, net als een harde schijf. Er stond een extra icoon 'Mobile' tussen de andere schijven :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

ludo schreef op 04 oktober 2002 @ 19:12:
[...]
Ik kon mijn S45 gewoon via de verkenner openen, net als een harde schijf. Er stond een extra icoon 'Mobile' tussen de andere schijven :)
Klopt, maar dan kun je nog geen bewegende beelden als screensaver instellen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
de klok is de enige bewegende screensaver die mogelijk is, voor de rest kun je alleen plaatjes gebruiken

Verwijderd

Waarom een screensaver op een telefoon? kan iemand me dat uitleggen? Volgens mij is dat echt overbodig... of niet?

• josoetgebrook
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-01 12:24
Ik heb nu een S45 en ben blij dat er een screensaver op zit, hiervoor had ik een S35 en op de plaats waar de softkeys worden weergegeven had ik na een half jaar ingebrande pixels.

Verwijderd

Ingebrande pixels bij LCD?????????????????????????????????????????????????? Lijkt mij meer een driver IC probleem..

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ludo schreef op 04 oktober 2002 @ 19:12:
[...]
Gebruik jij mobile explorer daarvoor? Ik probeer nu op het geheugen van mijn MT50 te komen, maar hij kan het apparaat gewoon niet vinden, terwijl het programma zelf de telefoon wel vindt.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Pagina: 1