[GT3] Welke supercar :?

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik ben nu al eventjes GT3 aan het spelen. Gaat best lekker, ik heb een fully tuned Nissan Skyline Vspec GTR-II, wint zowat alles in amateur en beginner (pro nog niet geprobeerd ivm licences) en ik ben nu aan het sparen voor een supercar. Welke staan op de lijst?

- Pagani Zonda C12S
- Jaguar Road Car (ken naam niet van buiten, duurste model iig :+)
- Tickford bakje
- Gillet Vertigo (belgische makelij)

Momenteel lijkt de Zonda me de beste keuze... Redelijk snel, binnen het budget, je kan er mee in de "Italian Avant-Garde", plus, Italiaans bakje en nog eens mooi ook :)

Liefst geen Suzuki Escudo...

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Skyline vindek ver het beste, Gillet Vertigo is nice ma die rijd -naar mijn mening- HEEL slecht.
Suzika Escudo.. playmobile .. iemand.., die kan wel 400 gaan :)

• lvh
Geen Gillet, geen Suzuki... Btw... Nu lijkt de Jaguar me het beste. Damn duur maar wel turbo, tegen de NA van een Zonda.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 22:41

Damian

Insane Obtrusion

ben ook een beetje aan het kutten geweest ermee. En die Suzuki Escudo is toch wel een van het snelste.

Aston Martin Vantage V8 gaat ook hard :P en natuurlijk de Viper :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je gewoon snel (en niet leuk) veel geld wilt verdienen:
- spaar en koop de Escudo. Is een shit auto om mee te racen, maar ideaal om...
- ...de "Super Speedway 150 miles Challenge" te winnen (is een endurance race)
- als je hebt gewonnen, op het juiste moment klikken bij de te winnen auto's, om de Polyphony001 te krijgen

De Polyphony001 is een Formule 1 wagen...en wint alles op het asfalt (waar je aan mag meedoen)

Dit is snelste manier. Onthoud wel dat zo heel snel de lol er vanaf is...maargoed :)

• lvh
K... Maareuh, hoe zit dat klikken :? ik wacht gewoon altijd :D

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
de Zonda is een hele goede en soepele auto, de S versie kan erg hard, maar met de gewone kun je als je goed rijd al zat winnen.. gooi als je races gaat rijden met veel rechte stukken er wel een aanpasbare 6 bak op, en zet de laatste versnelling wat langer, want anders zit je bij 220 aan je top.. en upgraden is zonde. ik :r op upgraden.

maar als het moet, koop dan een RUF GTR, en pas hem een beetje aan, dat ding is dan zo'n beetje de snelste road car.

Wie de V8 vantage tot zijn recht wil laten komen gooit er simulation tires onder en gaat er dan mee rijden.. super, om die 550 pk [met olie verversing] dan op de weg te houden is een heel karwei [dat gigantische gewicht trekt hem snel de bocht uit.]

De jag XJ 220 is ook een goede auto, maar wel duur voor wat ie kan. Koop hem in ieder geval in het zwart [en gooi er zwarte alloys onder.] Ik heb een witte en zwarte, erg tof om tegen elkaar te racen..

Anders is de AM Vanquish een leuke auto, maar daar moet je wel de 4e drivers license volledig goud voor halen.

Verwijderd

Mijn favo bakken:

- Toyota GTone
- Gillet Vertigo
- NSX zo een beetje alle versies
- Mitsubishi Lancer

Suzuki Escudo kan rond de 1000 halen als je hem een bepaalde setup geeft.
En de F1 bakken zijn natuurlijk erg kewl.

De RUF GTR is zo een beetje zwaar lame, ik rijd er alleen gras mee als je hem echt upgrade.
Laat er dus wat gewicht aan hangen, anders word het meestal niks.

V8 Vantage valt trouwens reuze mee, bedoel je moet gewoon even een ander rempunt nemen.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:37
waar moet je in godesnaam 1000 halen met die Escudo? Ik heb wel es zitten kloten op die test track (die ovaal zeg maar) en daar kreeg ik er max 480-490 uit ofzo, omdat je dan ook nog die bocht moet nemen.

• lvh
Ehh... Da's simpel Ronald :)

1) Je versnellingsbak VOLLEDIG wide zetten
2) bochten erg breed pakken
3) OMGEKEERD rijden. Standaard richting isni lang genoeg.

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
V8 vantage is met slicks geen probleem ja.. maar met simulation tires is het een handjevol ;).. wel een van mijn favo auto's met z'n twin superchargers. Simulation tires zijn voor elke auto wel leuk.. dan kom je er achter dat je met sommige road cars tot in de 3e versnelling wielspin kan trekken bij het accelereren.

Ik heb trouwens mijn Escudo eens in een eternal spin gekregen, de neus en achterkant gingen toen steeds om en om los van de grond :), zag er erg bruut uit in de replay..

• lvh
Overigens is die vanquish ook te winnen door de british GT Cup in pro mode te winnen... Dus... Escudo, F1 wagen, verkopen, weer endurance, enzovoort... Dan bakjes kopen :)

• lvh
Ehh, juist :?

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 20:38
ik heb de toyota gt-one race car ofzo, echt een super ding, ik blaas alles en iedereen ermee uit, top ligt op 410 km/u en een acceleratie waar je bang van word, dit alles op 1122 PK :)*
Deze supercar kan je niet kopen, alleen winnen, en ik raad het je zeker aan.

Hoe kom ik BTW aan die F1 wagen? :P

• lvh
Sneezy: Hoe kom je aan die supercar :? Kan je hem ook volledig upgraden :?
Overigens, je moet die ook winnen. Endurance raceje winnen en dan kan je die kar pakken :)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Heb je de mercedes cup op amateur al gehaald? Die clk-gtr vind ik een prachtige bak, rijd heerlijk, lekker snel. Ik vind het zonde van je geld om een supercar te kopen. Die moet je winnen.
Als je veel geld wil besteden koop dan een rally bak, die moet je echt 1x kopen anders kan je niet meedoen aan rally races.

Hier een lijstje met price cars, weet je gelijk wat je dus niet moet kopen!
http://db.gamefaqs.com/co.../gran_turismo_3_prize.txt

Vandaag is het feest en morgen ook.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 20:38
R4C00N_SL4Y3R schreef op 04 oktober 2002 @ 22:55:
Sneezy: Hoe kom je aan die supercar :? Kan je hem ook volledig upgraden :?
Overigens, je moet die ook winnen. Endurance raceje winnen en dan kan je die kar pakken :)
Ja ik heb deze gewonnen, met een prof race, dit was 1 van de 4 auto's die je kon winnen, hij is niet volledig upgradebaar, maar wel een groot gedeelte, bijvoorbeeld kan je er een turbo opdoen enz enz.
Leuke tip trouwens: Wanneer je een auto aanschaft, ververs dan meteen de olie, krijg je altijd een paar pk erbij

• Miletos
  • Niet online
R4C00N_SL4Y3R schreef op 04 oktober 2002 @ 18:47:
Oefenen. Zoek maar een race die je makkelijk kan winnen, maar waar je toch kan kiezen welke auto je wint.

Ik weet niet meer precies wanneer je moest klikken om een auto te krijgen...maar dat moet je dus gewoon oefenen. Goed opletten waar de auto's staan in beeld wanneer je klikt...en dan kijken welke je wint :)
T7D_Sneezy schreef op 04 oktober 2002 @ 21:20:
Hoe kom ik BTW aan die F1 wagen? :P
Dat had ik dus al uitgelegd in een paar posts hierboven.

De F1 wagen is beter dan de pro race auto's. (zoals die van jou)
- trekt veel sneller op (30% ofzo?)
- kan HEEL scherp sturen in strakke bochten, zonder eruit te slippen
- kan heel hard remmen

Niks aantrekken van de specs trouwens...als je eenmaal rijdt, zul je wel merken dat PK's ook niet alles zijn :7

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Ik vind het btw zo nep dat wij PAL-lers maar 2 F1 auto's hebben en de rest 6 :-(

Nog een tip, koop niet een auto die je ook kan winnen... das zonde van het geld

Vandaag is het feest en morgen ook.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
R4C00N_SL4Y3R schreef op 04 oktober 2002 @ 18:47:
Ik ook :P

Ik wist niet dat je kon kiezen... maar ik heb wel al de Polyphony >:) })

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
Die Zonda's sucken aars, wat een :r wagens.

Spaar voor een Escudo en daarmee win je alle rally's met een vinger in je neus :+

Heb je verder geld koop dan de Corvette C5R, top wagentje!

Maar eigenlijk hoef je die dingen helemaal niet te kopen, je wint ze toch allemaal (ik won de C5R al in het begin bij de endurance op die oval, en de Escudo nadat ik met een gewone Lancer de straat rally's won en vervolgens met de prototypes de rest van de rally's).
Superwagens die ik kocht waren de Castrol Tom's Supra en die Trickford omdat ik zo onwijs veel geld had en de garage voller moest, maar wat ook een toppertje is zijn de Toyota's GT-One (Road en Race), al gaat daar het F1 verhaal voor op in de meeste gevallen win je dik.

Flickr | Lego collectie

• Roberto
  • Laatst online: 11-12-2025
Damian schreef op 04 oktober 2002 @ 17:54:
ben ook een beetje aan het kutten geweest ermee. En die Suzuki Escudo is toch wel een van het snelste.

Aston Martin Vantage V8 gaat ook hard :P en natuurlijk de Viper :)
hoe krijg je dat rot ding hard ? ik heb nu nog steeds een C5 met 800 pk want de viper vond ik niet goed stuuren de duurste porsce reed niet meer goed boven de 300 en sja die astonmartin v8 vantage @ 850 pk haalde ook maar top iets van 340 ofzo :(

maar dit is een leuk topic dit volg ik ;)

• Roberto
Marv schreef op 05 oktober 2002 @ 15:16:
[...]

Ik ook :P

Ik wist niet dat je kon kiezen... maar ik heb wel al de Polyphony >:) })
xplain plz :)

wat ik btw in begin heb gedaan is een mazda mx 5 gekocht tot 320 pk ofzo, toen blijven racen tot dat ik genoeg had voor een ford mustang svt cobra ( verdomde snel voor dat geld :D ) tot 700 pk ofzo kweet ut niet meer zeker want ik heb em niet meer maar hij ging 340 :) en toen een C5R :) ( kheb igg bijna alle cars onder de 300.000 al gehad :) ) dus nu wil ik wel eens weten hoe je kan bepalen wat je kan winnen want ik heb nu 2 cars met 2 motors er in ofzo :/ gaan tot 11000 rmp maar ik heb er nixx aan traag als de pest 1 toyota en 1 mazda mx8 ofzo ( toyota gaat wel voor een ergggg lekker prijsje weg :D )

• Roberto
kickje ;) of is er al een groot GT 3 topic ? ( /me is een beetje lui >:) :P

• Roberto
Argggg ik net europian cup uit gereden ( 5 race's ) allemaal 1e geworden :7 en toen moest ik dus dat zgn price selecten ik drukte nergens op ( moet dat ? ) en nu heb ik dus 30 min verspild voor een 1.3 minicooper 8)7 8)7 8)7 8)7 :X

Dus hoe en wat ?

voor de rest die mercedes AMD d2 is ook heerlijk lekker door de bochten met gas vol open :)

• HyPeRSTiLe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-02 09:21
TAG_Speedy schreef op 05 oktober 2002 @ 22:30:
Die Zonda's sucken aars, wat een :r wagens.

Spaar voor een Escudo en daarmee win je alle rally's met een vinger in je neus :+
De Escudo krijg je door alle rally's te winnen (das niet zo moeilijk), verder is de beste asfalt auto IMHO de 787B...

• Miletos
  • Niet online
RS_003 schreef op 06 oktober 2002 @ 17:11:
en toen moest ik dus dat zgn price selecten ik drukte nergens op ( moet dat ? ) en nu heb ik dus 30 min verspild voor een 1.3 minicooper 8)7 8)7 8)7 8)7 :X

Dus hoe en wat ?
Gewoon rammen op kruisje op het juiste moment, om de auto te krijgen die je wilt.

Ik weet niet meer hoe je het moest timen (waar de auto in beeld moest staan, wanneer je drukt)...dus dat moet je ff oefenen.

• Roberto
steve_jacks schreef op 06 oktober 2002 @ 19:34:
[...]
Gewoon rammen op kruisje op het juiste moment, om de auto te krijgen die je wilt.

Ik weet niet meer hoe je het moest timen (waar de auto in beeld moest staan, wanneer je drukt)...dus dat moet je ff oefenen.
oke ik try het eens :) ( of gewoon dus 4x die race uit spelen zoals ik nu aant doen :D )

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
HyPeRSTiLe schreef op 06 oktober 2002 @ 18:24:
[...]

De Escudo krijg je door alle rally's te winnen (das niet zo moeilijk), verder is de beste asfalt auto IMHO de 787B...
Die 787B is inderdaad een hele vette auto, geeft je echt het gevoel van wagenbeheersing! De Escudo krijg je inderdaad door alle rally's te winnen, maar als je lui bent koop je em en win je de rally's nog eenvoudiger :)

Flickr | Lego collectie

• Roberto
RS_003 schreef op 06 oktober 2002 @ 19:45:
[...]

oke ik try het eens :) ( of gewoon dus 4x die race uit spelen zoals ik nu aant doen :D )
Mhzz het werkte toch niet want ik heel de tijd @ kruisje rammen na de 3e keer dat ik die race had uitgespeeld en ik krijg ****** 2x 8er elkaar de zelfdde auto :( :(

Als iemand het in stap zou willen uit leggen graag want ik heb nu welgenoeg 1.3 minicoopers en skyline gtr's :( 8)7

voor de rest de mercedes D2 amg is ook heerlijk ( voor 14.000 tuning 2 van 433 pk naar 733 :9 en vna voor 100000 meer naar 870) ik rij nu @ 733 maar hij stuurt lekker door de bochten ik vind dit de beste auto zeker niet de snelste maar deze kan echt heel snel door bochten en daar door heb je weer snelheids winst ik race met die car als ik met em kan racen en anders pak ik me corvete :)
Pagina: 1