Toon posts:

Gemakzucht met vragen.... ;-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk de laatste tijd, dat er veel vragen staan die men zelf wel kan oplossen(het naar de bekende weg vragen) als je een beetje doordenkt. ;)

Het is niet zo dat iedereen dat doet, en ik ben ook geen rechter, of speel er geen, maar ik zie dat jongens die van die vragen stellen, ook haast geen of nooit antwoord krijgen!

Dus medetweakers probeer het niet te verzieken voor een ander, de gene die de antwoorden weten, negeren dan die topics, en jongens die het echt niet weten, zijn de dupe..................... ;) svp

Verwijderd

Hehe, is zo.. maar als iemand een hele domme vraag stelt, krijgt diegene: of een dom antwoord, of gewoon geen antwoord :P

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Of die luitjes die na 10 min. al op zichzelf replyen met de melding "Kom op, er is toch wel iemand die het weet?".

Errug handig dat soort lui idd!!
Maarja, dat lijkt me mede te danknen aan de populariteit van deze site, zo zijn we tenslotte allemaal hier gekomen (ik althans wel ..)

Just my 2 cts.
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:46
En wat te denken van mensen die in de verkeerde thread aan het posten zijn. Zoals deze?? :) (no offense :) )

Moet dit niet naar... ehh... weet ik veel. Laat maar. Ik mag zo naar huis... Phew... :) :)

Weer een lange dag geweest.. :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind het erg jammer dat het nu zo druk is geworden, velen weten niet eens meer wat de bedoeling is hier, en velen maken ook 3 topics per daag aan = errug kut!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 15:57 schreef Xanandu het volgende:
.. maar als iemand een hele domme vraag stelt..[/quote]Domme vragen bestaan niet, zei mijn leraar altijd vroeger, alleen domme antwoorden :P

-taal edit-

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Wat is dat nou voor onzin:? Ze bestaan allebei.
Voorbeeld domme vraag: zijn Bose speaker goed :P?
Voorbeeld dom antwoord: Ja ;).

Jag

Verwijderd

Harry: helemaal mee eens! er lopen hier flink wat luie mensen rond die vaak niet eens de moeite nemen een search-engine te gebruiken...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Of die luitjes die na 10 min. al op zichzelf replyen met de melding "Kom op, er is toch wel iemand die het weet?".[/quote]LOL ja, die knakker uit het "Wie weet hoe SPDIF werkt?" topic....

Enneh Jag, couldn't agree more :)

Verwijderd

Topicstarter
Carbage, hoe toepasselijk die naam (no offense ;) ) het onderwerp van deze topic van mij hoort eigenlijk elders, maar de TOPIC is hier actueel!!!!

Maar jongens, laten we niet mierenneuken, we hebben het met z'n allen door... ;)
Pagina: 1