[nt4] kan dit met policy editor ?

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Ik heb hier een aantal nt4 werkstations(NL) aan een nt4 server(UK) hangen.

Afgezien van het feit dat ik de boel een beetje wil dichttimmeren krijg ik een speciale actie maar niet voor elkaar.

Voor alle gebruikers op elk werkstation moet als toetsenbord NL-VS int. gekozen worden en dit moet zichtbaar zijn in de systray. Ikwete bijna zeker dat dit moet kunne met policyeditor, of moet ik alle stations langs? Als ik als lokaal beheerder inlog , de boel goed zet en daarna als gebruiker is de setting gewoon weer weg....

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kan met regmon kijken welke sleutels worden aangepast bij het selecteren van de goede keyboardinstellingen. Ik kan het hier niet testen zonder NT machines, maar dat is natuurlijk zo gebeurt.

Deze keys kan je dan in een policy stoppen (als je de c'T hebt stond er geloof ik vorige maand een stukje in over zelf een template maken, maar ook op ms.com staat het ongetwijfeld, net als hier een beetje in de search).

Overigens moet je wel de juiste bestanden dan al geinstalleerd hebben, of dat zo is weet ik niet zeker eigenlijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)