In deze reactie bedacht ik opeens dat modden ontzettend leuk is (wat de modsquad het vast met me eens is)
en dat een adverteerder echt blij is als hij een beter idee heeft van zijn prestaties. Maar ook bedacht ik me dat ik best wel uitgekeken ben op driekwart van de uitingen en me afvroeg of de adverteerder dat ook echt door heeft, verder dan de theorie van een 'banner burn-out'.
Daarom het volgende idee in de FP Feedback:
Een normale site moet inderdaad een 'behavioural targeting' systeem implementeren, of eerst al zijn users gaan 'trainen' voordat ze dit idee zouden kunnen implementeren. Maar aangezien Tweakers.net waanzinnig veel users heeft die allemaal al gewend zijn aan de manier waarop de reacties beoordeeld worden biedt t.net als een van de weinige de mogelijkheid om het volgende te implementeren:
Laat ons de ads modderen!
Bezie de ad als een artikel, zet er een klein modknopje naast en voila.
Natuurlijk moet het effect niet zo 1 op 1 zijn als bij de gewone reacties, maar 1 op 100 ofzo, en van mijn part mag er meteen een link aanvast naar 'gewone reacties' of een forum waar men zijn ei kwijt kan.
Daarom het volgende idee in de FP Feedback:
Een normale site moet inderdaad een 'behavioural targeting' systeem implementeren, of eerst al zijn users gaan 'trainen' voordat ze dit idee zouden kunnen implementeren. Maar aangezien Tweakers.net waanzinnig veel users heeft die allemaal al gewend zijn aan de manier waarop de reacties beoordeeld worden biedt t.net als een van de weinige de mogelijkheid om het volgende te implementeren:
Laat ons de ads modderen!
Bezie de ad als een artikel, zet er een klein modknopje naast en voila.
Natuurlijk moet het effect niet zo 1 op 1 zijn als bij de gewone reacties, maar 1 op 100 ofzo, en van mijn part mag er meteen een link aanvast naar 'gewone reacties' of een forum waar men zijn ei kwijt kan.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!