Toon posts:

webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij vertellen wat een goede webcam is het mag zonder microfoon zijn maar hij moet goed presteren onder xp en onder zeer weinig licht

Verwijderd

Waarvoor wil je hem gebruiken?

Dat zou de zoektocht, die je zelf ook eerst moet hebben ondergaan, stukken verkorten.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

Exirion

Gadgetfetisjist

1. Reviews? (zoek eens met google)
2. Search?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
gewoon in netmeeting

Verwijderd

Kan je dit zelf niet vinden op internet?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

Ja, dat kan hij maar dit is weer de zoveelste user die denkt dat GoT een helpdesk is :/

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:04

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ik heb net een logitech cam gekocht. logitech 4000 Pro oid(zit nog een woord tussen maar weet ik ff niet, ben niet thuis nu)

is een 1.3 megapixel volgens de doos. beeld is wel aardig goed, ook met lamplicht.
heeft ook CCD zie post onder mij :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 19:52
Stop met zoeken!
Neem de Philips ToUcam PRO (niet de xs want die zuigt)
model 740k

Deze heeft een CCD lens die je ook terugvind bij digitale camera's!
De goedkopere modellen van philips 730 en 720 hebben een CMOS lens. die moet je dus neit hebben.

Ook logitech modellen hebben zo'n goedkoper cmos lens die heel erg verkleurd en zeker bij weinig licht.

Ik heb de philips ToUcam pro nu een half jaar en presteerd ver boven mij verwachting. Onzettend scherp en zeker s avonds extreem goed beeld !

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:00
Tmaster schreef op 04 oktober 2002 @ 16:45:
Stop met zoeken!
Neem de Philips ToUcam PRO (niet de xs want die zuigt)
model 740k

Deze heeft een CCD lens die je ook terugvind bij digitale camera's!
De goedkopere modellen van philips 730 en 720 hebben een CMOS lens. die moet je dus neit hebben.

Ook logitech modellen hebben zo'n goedkoper cmos lens die heel erg verkleurd en zeker bij weinig licht.

Ik heb de philips ToUcam pro nu een half jaar en presteerd ver boven mij verwachting. Onzettend scherp en zeker s avonds extreem goed beeld !
En wat mag deze kosten?
LAat eens een voorbeeld pic/video zien

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
verkeerde forum.
En gebruik de search, genoeg te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.