Ok dit gaat ff een lang verhaal worden, maar ik zal proberen zo kort, maar toch duidelijk mogelijk uit te leggen.
Paar dagen terug heb ik deze nieuwe apparatuur gekocht:
- MSI Motherboard SiS 745 (AMD), DDR RAM, 266 MHZ system bus
- AMD Duron 1200
- PixelView nVidia GeForce 4 MX
- 128 MB RAM
- Maxtor HardDisk 20,1 GB, 7200 rpm
Ok, ik alles in me kast zetten, ik pjoeter aan zetten, bios instellen, fdisk, reboot, HD format, reboot, windows 98 install...krrrggg Windows fout.
Hm. nog maar x proberen
Zelfde effect. Die windows fout is trouwens niet elke x dezelfde fout;
soms is het een Kernell32.dll fout, andere keer Explorer.exe, User.exe, Rundll.exe, etc....etc...etc.... al die systeem bestanden komen wel x aan de beurt.
En als het dan geen windows fout is, dan is het wel een rare pc reboot, zomaar tussendoor.
Maar, niet getreurd, ik denk: ach ik format wel weer ff, en dan doe ik 98se wel installen, msgien zit er wel gewoon een krasje op die 98 cd ofzo.
Zelfde fout, weer tijdens installatie, weer een windows fout / reboot.
Dan maar windows ME probere, zelfde effect.
XP - je raadt het al, zelfde effect.
Het ligt dus niet aan me windows cd's oid, want ik heb verschillende versies geprobeerd, met zelfde resultaat.
Een vriend van mij zei, dat ie hetzelfde probleem had, en dat ie toen z'n CD-speler had omgewisseld, en dat toen wel alles goed ging, maar hij had geen problemen tijdens installatie van windows, dus hij kon windows wel gewoon in. En, toen ik me cd-speler omwisselde, pakte me bios m niet eens, (was ook wel oude cd-speler, zou daaraan kunne liggen, maar toch strange) en als ik dan in bios menu wou komen, viel me beeld ook uit.
w00t w00t!?
nnway, thx als je iets weet
Paar dagen terug heb ik deze nieuwe apparatuur gekocht:
- MSI Motherboard SiS 745 (AMD), DDR RAM, 266 MHZ system bus
- AMD Duron 1200
- PixelView nVidia GeForce 4 MX
- 128 MB RAM
- Maxtor HardDisk 20,1 GB, 7200 rpm
Ok, ik alles in me kast zetten, ik pjoeter aan zetten, bios instellen, fdisk, reboot, HD format, reboot, windows 98 install...krrrggg Windows fout.
Hm. nog maar x proberen
Zelfde effect. Die windows fout is trouwens niet elke x dezelfde fout;
soms is het een Kernell32.dll fout, andere keer Explorer.exe, User.exe, Rundll.exe, etc....etc...etc.... al die systeem bestanden komen wel x aan de beurt.
En als het dan geen windows fout is, dan is het wel een rare pc reboot, zomaar tussendoor.
Maar, niet getreurd, ik denk: ach ik format wel weer ff, en dan doe ik 98se wel installen, msgien zit er wel gewoon een krasje op die 98 cd ofzo.
Zelfde fout, weer tijdens installatie, weer een windows fout / reboot.
Dan maar windows ME probere, zelfde effect.
XP - je raadt het al, zelfde effect.
Het ligt dus niet aan me windows cd's oid, want ik heb verschillende versies geprobeerd, met zelfde resultaat.
Een vriend van mij zei, dat ie hetzelfde probleem had, en dat ie toen z'n CD-speler had omgewisseld, en dat toen wel alles goed ging, maar hij had geen problemen tijdens installatie van windows, dus hij kon windows wel gewoon in. En, toen ik me cd-speler omwisselde, pakte me bios m niet eens, (was ook wel oude cd-speler, zou daaraan kunne liggen, maar toch strange) en als ik dan in bios menu wou komen, viel me beeld ook uit.
w00t w00t!?
nnway, thx als je iets weet