[geluid]DVD-->Stereo en audio CD's

Pagina: 1
Acties:

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Hoi,

ik heb een beetje een raar probleem:

Ik heb sinds kort een Cyberhome CH-DVD 302 DVDspeler. Deze speelt vanalles af, o.a. audiocd's Ik heb de DVD speler aangesloten op mijn stereotoren, een oud torentje van Sony, de MHC-650.

Het geluid over de stereo is prima wanneer ik DVD's en MP3 afspeel, maar zodra ik er een audio CD in stop is het een gekraak van jewelste. Het ligt niet aan de DVD speler volgens mij, want het geluid van audio CD's via de TV klinkt prima, dus de output is wel goed. Verder kunnen het de kabels van DVD naar stereo ook niet zijn lijkt me, omdat ie t met DVD en MP3 wel goed doet. Kortom, ws. is het de stereo die het signaal van de audio cd's verneukt, maar wat kan ik hier nou aan doen.

NB Voor de hand liggende oplossing is natuurlijk om de audio cd in mijn stereo te stoppen ipv de DVD speler..zo snugger was ik ook nog wel ;) , ware het niet dat de CD speler van de stereo behoorlijkt verneukt is en lang niet alle cd's meer af kan spelen. Ik dacht dus een goede oplossing te hebben door die DVD speler, maar niks blijkt minder waar :'(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Niemand?? ;'(

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:10
een goede versterker kopen :P kan zijn dat het signaal van de cd veel minder sterk is als het signaal dat de dvd en mp3 afgeeft en dat je stereo torentje daar moeite mee heeft. probeer het met een andere cd speler of met een ander torentje (ff lenen) en kijk of het aan een van bijde ligt

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
hmm, t signaal idd...zou best kunnen, heb alleen geen andere versterker om te testen, maar dat kan ik wel ff proberen :)