kheb probleem.. Ik heb nu mijn xp2000 geunlocked.. en als ik in bios mijn cpu clock op 166 zet (of 167, 168) dan gaat de pci en agp NIET stapje terug. Hoe kan ik dit nu oplossen ?? dus dat de divider op 1:5 komt, er staat namelijk in reviews dat dit van af de rev 1.1 kan, die ik dus heb. Ik heb al mailtje gestuurd naar gigabye, maar kweet niet of ze me ut vertellen 
iig HOE kan ik dit instellen:

Je zou 2 dingen moeten aan en uitschakelen, maar die schakelaartjes zie ik dus niet, maar wel 10 aansluitpuntjes ! Of weet iemand een heel andere oplossing zodat de pci en agp op hun normale snelheid blijven rennen
edit: Of hoort dit toch meer in doc ? (tis niet echt ocen, ik wil namelijk 1666 mhz behouden, maar profeit hebben van mijn ddr333 geheugen)
iig HOE kan ik dit instellen:
Je zou 2 dingen moeten aan en uitschakelen, maar die schakelaartjes zie ik dus niet, maar wel 10 aansluitpuntjes ! Of weet iemand een heel andere oplossing zodat de pci en agp op hun normale snelheid blijven rennen
edit: Of hoort dit toch meer in doc ? (tis niet echt ocen, ik wil namelijk 1666 mhz behouden, maar profeit hebben van mijn ddr333 geheugen)