Toon posts:

En weer een topic gesloten (3e al)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Predator:Doe eens de moeite om de link van LuNaTiC te lezen:
Ik dacht dat ik duidelijk aan had gegeven dat ik dat al had gedaan :? Maargoed, nogmaals aanhalen waar ik op doel. In de FAQ staat dat als er foutje is gemaakt, dat je dan een topic mag openen in LA. Naar mijn idee is er een fout gemaakt, omdat de desbetreffende mod helemaal geen reden heeft gegeven waarom mijn thread is gesloten.
Courage:stuur nou even een mailtje... dat is je toch al gevraagd ?
Zal ik zo doen :)
LuNaTiC:we willen gewoon af van het feit dat mensen hun onterechte slotjes hier willen bespreken, dat kan het beste gewoon via de mail. LA is meer bedoeld voor beleidsmatige zaken enzo, niet om onterechte slotjes te bediscussieren (vooral omdat de meesten gewoon terecht gezet zijn, maar dat terzijde).
Waarom staat dat stukje dat ik net aanhaalde dan in godesnaam in de FAQ???? Haal dat er dan meteen uit om meer van dit soort misverstanden te voorkomen!

Sorry voor de vele threads, maar jullie maken het er wel een beetje naar. Iedere keer geven jullie me absoluut geen kans om terug te reageren, er wordt iedere keer *pats* *boem* een slot op gegooid. Dit was overigens wel de laatste thread die ik over dit onderwerp open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

misschien moeten we dat er eens inderdaad uit gaan halen ja.

Probleem is dat IEDEREEN zich op dat stukje kan beroepen, ook al is het de meest ultieme gladiool en het terechtste van het terechtst gesloten.

Zelfs bij jou kan besloten worden dat het terecht gesloten is. Als je nou gewoon ff gemaild had, dan had je nu al antwoord. Ik krijg gewoon ontzettend de indruk dat je het er nu gewoon om zit te doen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind eigenlijk dat ie wel een punt heeft. Er staat in de faq dat je een topic mag openen als je vind dat er een fout is gemaakt en dus het slotje onterecht is. Anders moet je een mailtje sturen naar de mod. Maar waarom zou je een mailtje sturen als je niet vind dat er een fout is gemaakt en het slotje dus terecht was :?

imo spreekt de faq zichzelf dus tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik vind het gewoon zo jammer dat mods zo snel met slotjes gooien. Ik kreeg steeds absoluut geen kans om m'n verhaal te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dat is om het forum schoon te houden. We hebben liever dat LA niet wordt gebruikt om onterechte slotjes te bespreken. Vandaar dat sticky topic, even een mailtje sturen is net zo effectief.

En houden we dit forum waar we het voor willen gebruiken, praten over beleid ed.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:04:
Nee, ik vind het gewoon zo jammer dat mods zo snel met slotjes gooien. Ik kreeg steeds absoluut geen kans om m'n verhaal te doen.

Als de users niet zo'n zooi zouden maken als die slotjes niet zo snel zouden gezet worden dan werden die slotjes ook niet zo snel gezet :+

Zo duidelijk? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ItSnows:Zo duidelijk?
Uhh....ik geloof het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
sowieso was het niet overduidelijk een fout, maar een interpretatie van je dat het een onterecht slotje was.

Overduidelijke onterechtheid is per ongeluk een topic een slot geven..... (Kun je nog steeds beter even ICQen IMHO)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Laatst online: 23:38

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 15:59:
[...]
Ik dacht dat ik duidelijk aan had gegeven dat ik dat al had gedaan :? Maargoed, nogmaals aanhalen waar ik op doel. In de FAQ staat dat als er foutje is gemaakt, dat je dan een topic mag openen in LA. Naar mijn idee is er een fout gemaakt, omdat de desbetreffende mod helemaal geen reden heeft gegeven waarom mijn thread is gesloten.

Nee jij hebt dat niet gedaan, er staat ook duidelijk in, op het einde dat het beste wat je kan is de mod ICQ'n/mailen.

Als ik zeg lezen dan bedoel ik ook alles lezen :{

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alfredt:
sowieso was het niet overduidelijk een fout, maar een interpretatie van je dat het een onterecht slotje was.
Ben ik, uiteraard, niet met je eens. Er is geen reden gegeven en daar zit de fout.
(Kun je nog steeds beter even ICQen IMHO)
Dat is het nu juist, het gaat er niet om wat beter is, het gaat erom dat users opvolgen wat er in de FAQ staat. Mods verwijzen zo verschrikkelijk vaak naar FAQ's, en als ik dus alles doe wat er in staat dan is het nog niet in orde. Dat vind ik een beetje vreemd, en dat probeerde ik net duidelijk te maken. Overigens vind ik dat er veel te veel FAQ's bestaan, maar dat is een andere discussie....

edit:

Predator, op het eind van de FAQ staat toch echt:

Vaak is het niet nodig om te gaan discussiëren omdat de reden duidelijk in de sluitmessage staat.

En dat is nu juist het probleem, er is in mijn gesloten thread nooit een duidelijke reden aangegeven, dus vond ik het nodig om opheldering te vragen in LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

Da's een intrepetatieverschil :)

Bedoeld wordt een foutje in de trand van "per ongeluk de verkeerde thread gesloten" oid. :)

Edit: Hopsakee, aangezien het stukje makkelijk anders geintrepeteerd kan worden dan bedoeld: Eruit :P
Pagina: 1