Toon posts:

Wederom een topic onterecht gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 14 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze thread is ook onterecht gesloten. Beetje lullig LuNaTiC dat je hem meteen sluit, omdat ik toch duidelijk aangeef:

Tot mijn verbazing is de thread al na 4 minuten gesloten zonder opgaaf van reden.

Er dus overduidelijk een fout gemaakt, en er staat in de FAQ dat er dan een topic geopend mag worden in LA:

Is er echt overduidelijk een foutje gemaakt, dan mag je een topic openen wat in behandeling genomen wordt...

Het lijkt mij toch duidelijk dat er een fout is gemaakt, dus mijn eerste in PMG en mijn tweede hier in LA zijn beide onterecht gesloten.

Nogmaals de vraag dus: mogen ze allebei weer open? Dan mag deze wat mij betreft dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:36

Predator

Suffers from split brain

Doe eens de moeite om de link van LuNaTiC te lezen:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuur nou even een mailtje... dat is je toch al gevraagd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dus? Kun je hem dat toch mailen?

we willen gewoon af van het feit dat mensen hun onterechte slotjes hier willen bespreken, dat kan het beste gewoon via de mail. LA is meer bedoeld voor beleidsmatige zaken enzo, niet om onterechte slotjes te bediscussieren (vooral omdat de meesten gewoon terecht gezet zijn, maar dat terzijde).

Gewoon mailen dus, als hij vindt dat jouw uitleg op zijn slotje terecht is, zal ie hem heus wel open doen.

Ziet ie niet genoeg reden daarvoor, zal ie je wel tekst en uitleg terugmailen waarom ie het slotje had gezet en of je topic wel of niet open mag en waarom wel of niet.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.