logica abbo-kosten Zonnet family ?

Pagina: 1
Acties:

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
Ik heb een zonnet breedband family abbonement aangevraagd voor 39 euro (gratis modem een aansluitkosten). Nu hebben ze een nieuwe aanbieding voor 34 euro, maar dan betaal je per maand en je betaald 79 euro aansluitkosten 8)7 :?

Heeft iemand enig idee of je na een jaar over kan stappen van breedband family naar breedband family, dus van 39 euro naar 34 euro? De helpdeskmedewerker die ik sprak wist het niet helemaal, dus ik dacht mischien heeft hier iemand een Helpdesk medewerker gesproken die wel iets wist?

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Volgens mij zijn dit niet 2 verschillende abbo's, maar 1 dezelfde.

Als ik het zo zie heeft zonnet sinds jij je aangemeld heb de prijs omlaag gegooid van het abbo wa jij neemt en daarbij gelijk een nieuwe actie verzonnen. Dus als het goed is ga jij ook maar E34,- betalen.

Deze acties zal een gevolgd zijn omdat kpn-adsl een lite versie is begonnen en daar wordt deze nu de concurrent van. Dus je heb gewoon heel erg geluk. :)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

[Airwolf] schreef op 04 oktober 2002 @ 17:31:
Deze acties zal een gevolgd zijn omdat kpn-adsl een lite versie is begonnen en daar wordt deze nu de concurrent van. Dus je heb gewoon heel erg geluk. :)
Of niet.. hij is een abo voor een jaar aangegaan, dus best kans dat zon gewoon in die periode die 39 euro wilt vangen :)

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
Op zich ben ik nog 19 euro goedkoper uit, Want ik betaal wel 39 euro/mnd (12 x 5 euro = 60 euro meer), maar ik betaal geen aansluit kosten van 79 euro.

Het verbaasd me niet dat de prijs wijzigd, maar dat er twee verschillende prijzen worden gevraagd voor het zelfde produkt.

NL.1xMT5.12(V156)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

Verwijderd

in princiepe is het niet geheel hetzelfde product, denk hierbij aan CD recorders, je hebt de zelfde recorder in bulk, kit of retail, hier word breedband fmilie gelevert als retail, dus met alles, zoals jij hebt en als kit waarbij de aansluitkosten niet zitten dus meer een Kit