red alert2

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-02 22:23
haha, rustig maar, het gaat niet over het spel...
Ik meende te weten dat je altijd legaal 1 kopie in huis mocht maken van een cd die jezelf had gekocht. Nu wil ik weten, of je red alert eigenlijk wel kunt kopieren? En zo ja, met wel proggie?

En trouwens, waarom? Om te kunnen multiplayen en omdat ik misschien niet zo zuinig op mijn cd's ben. En trouwens , dat spel kost zo'n 90 piek, stel dat mijn cdrom speler dat cd-tje molt, dan is een backup nooit weg toch?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
Wat dacht je van het volgende, red alert 2 is dusdanig leuk dat ik waarschijnlijk van de backup zou werken en niet van het origineel.

Jammer dat ik het nog niet heb, ik heb het besteld uit USA, maar die is nog niet binnen.

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hmmzz..

Je mag idd een copie trekken (ga ik zonder meer vanuit).
MAareuh.. om vervolgens beide te gaan gebruiken (de ene speelt met de copy, de andere met 't origineel) daar heb ik zo m'n twijfels over.
Net als Office: je mag zonder probs een copy trekken en deze thuis installen.
Maar je mag niet op hetzelfde tijdstip op het werk aan de gang zijn en vrouke thuis op dat copytje (komt het zeg maar op neer).
Ik meen dat het iets was in de trent van "1 copy voor op een andere, maar ze mogen niet tegelijkertijd gebruikt worden"

Was WP trouwens niet zo'n beetje de 1e die met dat soort regels kwam??

GrtZ
Koffie

Tijd voor een nieuwe sig..

• omitz
Geen idee, maar euh, ik dacht dat die cd's niet te 'toasten' waren.. zo goed beveilige... (zelfs niet met clone-cd!)
Is er iemand die weet waarmee je die cd wel kunt toasten? (gewoon als reservecd natuutlijk! ;) ))

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:59
Sommige spellen (zoals StarCraft) kunnen een netwerk versie installeren (Spawn versie, geloof ik). Deze werkt alleen als je multiplay speelt. Je kan alleen joinen. Degene met de originele CD kan dan een game hosten, waardoor de rest kan joinen.

Met zo'n spawn-versie kan je dus wel (legaal!) multiplayen met 1 CD :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Twarp
  • Laatst online: 04-02 15:21

Twarp

just grin...

Bij de wet mag je een copie maken en bewaren/archiveren. Als je er voor kiest om met de kopie te spelen is daar geen bezwaar tegen maar je mag ze niet tegelijk gebruiken. Maareh mij zal het worst wezen wat anderen doen, ik geef zelf liever de voorkeur om de software gewoon te kopen. Anders blijven de prijzen stijgen en is het einde zoek. Maar ja dat ben ik.

Meh ...

• MPEG
  • Laatst online: 21-10-2020
Wat moet ik met de kopie en het origineel als ik in me eentje zit te spelen :? In dat geval is er maar 1 in gebruik, dus dat mag :)

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

Verwijderd

Heb hem net getoast, maar nog niet geinstalleerd, weet dusniet of hij het doet

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 14:11
Hier nog een vraagje:
RA2 werkt alleen met IPX/SPX (als je niet via de lagging servers van westwood wil spelen).
Nu zijn er wel programma's die IPX mogelijk maken op een TCP/IP netwerk zoals bijv. Kahn
maar Kahn werkt niet onder win2000 :(
Dus nu vroeg ik me af of iemand nog zo'n soort programma kent, dat wel onder win2000 werkt.
Alvast bedankt!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 15:55 schreef omitz het volgende:
Geen idee, maar euh, ik dacht dat die cd's niet te 'toasten' waren.. zo goed beveilige... (zelfs niet met clone-cd!)[/quote]CloneCD kopieert alles, CCD kopieert nl. de beveiliging gewoon mee!!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 18:58
Oh, ik heb het geprobeerd, maar werkt niet..
:( Wil alleen van mijn backup spelen, want het orgineel wil ik goed houden.

De mazzzl,

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

Je kunt op [url een crack downloaden voor het copyen.

Verwijderd

Goh, al anderhalf uur lang is hier geen ADje geweest........

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:08

ChUcKiE

Dus........

Of je download gewoon de Fairlane ISO :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

Jezus man! Bij het spel zitten toch 2 CD's! Dus elke PC 1!!! Het enige verschil tussen die 2 CD's zijn de missies hoor...

Als je dus op je netwerk wilt linken heb je maar 1 spel nodig!

Enne ik heb hem gewoon in de winkel gekocht, als het een goed spel is, is het de prijs ook waard.

• omitz
Je hebt wel gelijk, RoLLeRCoaSTeR, maar je mag toch wel een kopietje maken, wat kan mij die 90 piek nou schelen. Ik heb ook gewoon de cd's van c&c1 en 2 nog ergens, maar die zijn flink beschadigd (ok, ik ben er misschien niet zo heel zuinig op) maar ik mag toch wel een kopietje maken?
ALs ik illegaal wilde, dan had ik de iso misschien al wel te pakken...

• Y0ur1
  • Niet online
Pcies!
Gewoon van de backup werken

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Inderdaad iets nieuws als beveiliging. Er zit weer zo'n dummy file op en een programma, namelijk "mph". Weet niet wat voor beveiliging het is, maar als je het kan cracken staat het binnenkort op whatever
Lekker wachten

Clonecd werkt hierbij NIET.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 12:39
Download de iso dan en brand die. geen beveiliging en het orgineel heb je dus geen zorgen :)

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 22:24
Check GameCopyWorld, er is al een CD-Copy :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 18:04

ReseTTim

Chocolate addicted

ff reactie op CloneCD, leuk progje hoor maar hoe kan ik mijn pc cds laten branden is tot mij toe niet gelukt, ben newbie in CloneCD.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• omitz
Wat is dan het verschil tussen een ISO en de normale versie???

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.