Pioneer DV-454 vs Panasonic DVD-RV32

Pagina: 1
Acties:

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-02 19:52
Hi,

Ik heb bij onze Duitse vrienden van http://www.areadvd.de de reviews gelezen van zowel de Pioneer DV-454 en de Panasonic DVD-RV32 . Beiden worden erg goed bevonden (in deze klasse). Qua beeld en geluid presteren beiden uitstekend.

Enige verschillen zitten in de opbouw van de menu's en de snelhied van de spelers. Ook heeft de Panasonic wat betere MP3 mogelijkheden.

De reden waarom ik naar de Panasonic kijk, is dat ik nu ook een Panasonic videorecorder heb, en een Technics Dolby Pro-logic versterker. Dus een beetje hetzelfde merk.

Is het van belang dat een speler regiovrij is, danwel gemaakt kan worden?
Zijn er gebruikers van één van deze twee DVD spelers, wat zijn je ervaringen er mee?

edit:
Als ik in een ander topic moet posten, laat het dan weten

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat kan de RV-32 dan meer met mp3's dan de 454? Id3-tags misschien?

i.i.g. Ik heb de Pioneer 454, en in dit topic:

Pioneer DV-444 versus DV-454

Heb ik wat bevindingen van mij neergezet.

En of het van belang is dat de speler regiovrij gemaakt kan worden ligt aan jou. Als jij ooit regio 1 dvd's, of andere regio's dan 2, wilt bekijken, dan is het zeker van belang. Maar voor de gemiddelde gebruiker gaat dat niet op, omdat meeste mensen toch nederlandse ondertiteling willen.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
m'n pa en ik hebben de rv32 van pansonic :)
ik zelf heb hem vandaag gekocht.
geweldig apperaat. om te beginnen de ondersteuning, dvd-r, svcd, mp3 etc., mooie beeldkwaliteit en een hele goeie geluidskwaliteit. in vergelijking met m'n oude cd-speler is het geluid van een audiocdtje zelfs verbetert. mooi design plat en dimmend display.
goed en duidelijk menu.
goeie afstandbediening, hoeft niet zo nouw te richten.
mp3 playback is heel uitgebreid en overzichtelijk, dmv de navigatie knoppen kon je albums en liedjes uitzoeken. 192khz 24bit d/a audio converter.
kijk maar eens wat goeie reviews na. wordt heel goed beoordeeld.
en dat alles voor 179 euro :)

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-02 19:52
Het is een regiovrije Pioneer DV-454 geworden.