Toon posts:

Dataverkeer met hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweekers,

ik zit al een hele tijd met een vraag en heb verschillende mensen gevraagd en verschillende zoekmachines bezocht en aangevallen met deze vraag, maar ik ben er nog steeds niet uit.

Ik wil een eigen domein nemen eigendomein.nl en daarop zit 2 GB 'dataverkeer'.

Nou blijf ik dus steken op dat dataverkeer.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wat is het?
Is het genoeg?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Verwijderd

Met 2 Gb kun je al heel wat bezoekers ontvangen. Je kunt het ongeveer berekenen met de grootte in Mb's van je website. Stel dat je website 1 Mb groot is, dan kun je (2 Gb is 2000 Mb) minimaal 2000 bezoekers ontvangen per maand. Maar meestal zal geen enkele bezoeker de volledige 1 Mb bekijken, dus zeer waarschijnlijk kun je wel rond de ~5000 bezoekers ontvangen.

Bij de meeste webhosters kun je statistieken bekijken over hoeveel dataverkeer je per uur/dag/week/maand verbruikt en kun je meestal aan de hand daarvan je pakket upgraden naar een groter pakket. Neem even een kijkje op http://www.webselect.nl/ of http://www.webhosters.nl/ voor een uitgebreid overzicht van webhosters in Nederland.

Succes ermee!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor je antwoord.. het is me nu helemaal duidelijk.

Thanx..

Bas

Verwijderd

Hee mooi zo.

En nextime:

Tweekers ==> Tweakers

;)

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

ook op www.internetten.nl kun je een uitgebreid overzichtje vinden.

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

Stel dat je website 1 Mb groot is, dan kun je (2 Gb is 2000 Mb) minimaal 2000 bezoekers ontvangen per maand.
Maximaal is het natuurlijk he, anders heeft ie straks allemaal boetes aan broek hangen vanwege de overschreiding van z'n datalimit. :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 10:38:
[...]

Maximaal is het natuurlijk he, anders heeft ie straks allemaal boetes aan broek hangen vanwege de overschreiding van z'n datalimit. :D
Nee minimaal, 2000 bezoekers kunnen zijn site compleet bekijken zonder dat hij over die 2 Gb heen zal gaan. De meeste bezoekers zullen nooit zijn site helemaal bekijken, dus hij kan dan heel waarschijnlijk nog meer bezoekers ontvangen.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:28

Crazy D

I think we should take a look.

Let ook goed op de voorwaarden, dat als er een dos attack bezig is, of 1 of andere boerelul zit 400000 keer achter elkaar dezelfde file van 1Mb te downloaden, dat jij vervolgens niet een torenhoge rekening krijgt.

Exact expert nodig?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Crazy_D schreef op 05 oktober 2002 @ 15:38:
Let ook goed op de voorwaarden, dat als er een dos attack bezig is, of 1 of andere boerelul zit 400000 keer achter elkaar dezelfde file van 1Mb te downloaden, dat jij vervolgens niet een torenhoge rekening krijgt.
? Wat je gebruikt moet je betalen. Of het nou gewenst is of niet.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/141#141

Zou je eens een kijkje willen nemen in die FaQ ?
Verder is dit ook via de search te vinden :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.