Ik zit hier dus op mijn stage en nou ging dus net mijn telefoon af... niets aan de hand want hij staat op stil.. ik even kijken wie het was... ooh die bel ik straks wel terug... hup telefoon terug in mijn broekzak... begint hij opeens te piepen en trillen zoals hij dat ook doet als het alarm af gaat, maar ik heb dus een alarm ingesteld staan en ook geen herinnerinng of iets dergelijks.. wat is dit???
Wat stond er in het display op het moment van piepen en trillen?
Was het niet een melding van voicemail dat iemand iets heeft ingesproken?
Was het niet een melding van voicemail dat iemand iets heeft ingesproken?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Stond de viocemail-toon ook op stil?
Heb je misschien na het kijken weer de telefoon op non-silent gezet?
Heb je misschien na het kijken weer de telefoon op non-silent gezet?
SMSje van voicemail?Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 14:19:
Ik zit hier dus op mijn stage en nou ging dus net mijn telefoon af... niets aan de hand want hij staat op stil.. ik even kijken wie het was... ooh die bel ik straks wel terug... hup telefoon terug in mijn broekzak... begint hij opeens te piepen en trillen zoals hij dat ook doet als het alarm af gaat, maar ik heb dus een alarm ingesteld staan en ook geen herinnerinng of iets dergelijks.. wat is dit???
Het rare is dat er ook helemaal niets op mijn scherm stond.. en dat het 2 keerr achter elkaar was.. er staan ook geen berichten in mijn inbox.... mijn voicemail moet ik dadelijk nog ff checkuh
HK is een paar deuren verderop hoorVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:47:
gooi hem uit de raam
Stond de wekker in de telefoon misschien aan?
39
Verwijderd
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:44:
Voicemail toon?
Die optie heb ik nog niet kunnen ontdekken in mij 6510....
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:47:
gooi hem uit de raam
Check je e-mail, dit soort onzinreplies worden *niet* gewaardeerd.
Verwijderd
de 1e x dat ik mijn alarm had ingesteld bij de 6510 deed het alarm het niet, pas nadat ik m had uitgedaan en de telefoon voor de 2e x had aangedaan deed het alarm het weer, een of ander foutje in de software denk ik...
Vervolgens ging de volgende dag het alarm af op de tijd die ik de vorige dag had ingesteld maar die toen niet was afgegaan...
was dit misschien het geval?
Vervolgens ging de volgende dag het alarm af op de tijd die ik de vorige dag had ingesteld maar die toen niet was afgegaan...
Verwijderd
Altijd foutjes in de software bij Nokia's nieuwe types (heb de 6310, ook al zo'n geval, ga binnenkort ook de 6510 kopenVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 14:49:
de 1e x dat ik mijn alarm had ingesteld bij de 6510 deed het alarm het niet, pas nadat ik m had uitgedaan en de telefoon voor de 2e x had aangedaan deed het alarm het weer, een of ander foutje in de software denk ik...
Verwijderd
@ Rippy;
idd vaak foutjes... bij mn vorige phone de 7110 liep die elke x vast als ik n oproep had gemist en m dan gelijk wilde verwijderen uit de gemiste oproepen... echt niet kewl...
maar je hebt 6310, wil je niet de 6310i hebben nu?
idd vaak foutjes... bij mn vorige phone de 7110 liep die elke x vast als ik n oproep had gemist en m dan gelijk wilde verwijderen uit de gemiste oproepen... echt niet kewl...
maar je hebt 6310, wil je niet de 6310i hebben nu?
Pagina: 1