Heb zojuist een router aangesloten hier en het verkeer tussen de beide pc's (in dezelfde werkgroep, zelfde subnet) gaat gemiddeld met 40 kb/sec. Dit lijkt mij aan de trage kant... Iemand een idee waarom dit zo traag is?
Verwijderd
kan je misschien iets meer info geven... ipŽs router, pcŽs en de manier waarop je data overzend...
IP router 192.168.0.1
PC1 192.168.0.2
PC2 192.168.0.3
Data wil ik overhalen door netwerk verbinding te maken in explorer en dan gewoon kopieren. Heb ook al geprobeerd een mpg van de ene harde schijf op de andere pc af te spelen, maar dat schiet ook totaal niet op...
PC1 192.168.0.2
PC2 192.168.0.3
Data wil ik overhalen door netwerk verbinding te maken in explorer en dan gewoon kopieren. Heb ook al geprobeerd een mpg van de ene harde schijf op de andere pc af te spelen, maar dat schiet ook totaal niet op...
Verwijderd
ok hoe kom je op 40kbs (berekening) heb je 10 of 100 mbit nw kaarten en 10/100 mbit switch in je router. Misschien QoS aanstaan op de router?
en wat als je die router er buiten laat, dus rechtstreeks op een normale switch/hub/crosscabel, heb je dan ook lage snelheden?
DU meter 
PC1 en router 10/100
PC2 10
maargoed, daar moet je volgens mij stukken hogere snelheden mee kunnen halen... minstens 10 keer zo snel, of zit ik dan mis?
PC1 en router 10/100
PC2 10
maargoed, daar moet je volgens mij stukken hogere snelheden mee kunnen halen... minstens 10 keer zo snel, of zit ik dan mis?
Downloaden van een nieuwsserver gaat wel ongeveer net zo snel als normaal zo te zien... iets boven de 100kb/s gemiddeld
Pagina: 1