MSI KT3 Ultra 2 besteld, MSI KT4 Ultra ontvangen

Pagina: 1
Acties:

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
Dit is mij dus overkomen. Gisteren alles binnen gekregen en toen ik zag dat er geen chipset cooler aanwezig was op het mobo zag ik het alweer gebeuren.. Ik heb een foute bestelling ontvagen.

Na 2 keer kijken ontdekte ik echter dat het een KT4 ultra betrof :o

De eerste reactie is een volmondig "woeeeeiii". Maar na wat reviews lezen op internet is het enthousiasme iets getemperd. Zo perfect is het bord nou ook weer niet en doet onder voor de KT333 in sommige reviews.

Moet ik nu blij zijn hiermee of ben ik screwed? :)

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Het is gewwoon een kt3 maar dan met een kt400 chip erop, dus maakt niet zo heel veel uit. Met dit bord kan je weer veder overclocken nog sneller geheugen erop. Anders moet je een op de site kijken welke duurder is en de duurste nemen.....

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ding presteert met PC2700 toch nagenoeg hetzelfde als een KT333 dacht ik? Met DDR400 ram wil het wel eens wat minder uitpakken. Dus als je er PC2700 op prikt lijkt het me geen probleem :) Of de KT3 moet meer features hebben dan de KT4, maar dat weet je zelf het beste (ik ga het niet opzoeken :+ )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Topicstarter
De features zijn nagenoeg het zelfde :) De prestaties zijn wat minder lijkt het idd met DDR400.

• SimonBenson
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 22:51
Een bios-update tzt zal wonderen doen denk ik zo...
Houden dus :)
Mazzelaar..