Geforce4 wazig beeld, hoe filter solderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Mijn Geforce4 ti4600 geeft een heel wazig beeld, veel waziger dan een andere Geforce4 van mij en een oudere Geforce3. Ik wil graag weten wat er ook al weer precies gesoldeerd moet worden om dit op te lossen!, Het beeld is zo erg slecht dat in mijn gebruikelijke resolutie van 1600x1200 het al helemaal niet meer te lezen is. Alle videokaarten zijn natuurlijk getest op de zelfde monitor.

Als ik niet weet wat er gesoldeerd moet worden moet ik de kaart maar verkopen en een andere terug kopen of zoiets...

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
met zo'n kaartje ga je het toch niet wagen om te solderen :? gewoon een nieuwe vragen dit is duidelijk een productie foutje. Je hebt toch nog garantie :?

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
de vorige was ook al niet goed, heb hem al een keer geruild en dat duurde nogal lang..., dit ga ik niet nog een keer doen, dus heb ik 2 opties.. verkopen of even makkelijk solderen, als dat het probleem oplost is het toch een prima videokaart en hoef ik niet een eeuw te wachten

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Met Google kan je waarschijnlijk wel een guide vinden, en als jij die niet kan vinden kunnen wij dat natuurlijk ook niet :)

Dit topic is gesloten.