• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik zit eraan te denken om de mp3 speler van Ericsson te kopen met 32 mb!
Nu heb ik hier enkele vragen over, omdat de site van sonyericsson er weing info over geeft.

Uit de search heb ik wel wat dingen gehaald maar je hoord veel verschillden verhalen hierover vandaar deze vragen:
- Tot hoeveel mb ondersteund deze mp3 speler?
- Kan ik alleen mp3 afspelen of ook WMA files?
- Welke type kaart kan erin (ik weet dat deze MMC leest maar kunnen er bijvoorbeeld ook SMC kaarten in?
- Ik weet ook nog niet welke usb reader/writer ik erbij moet kopen, omdat er veel verschillden zijn. Wat zijn de kosten hiervan ongeveer?

Alvast bedankt

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit hoort niet in IT, maar in GT

Een paar vragen die ik wel weet:

Je zegt zelf al je wil een mp3 speler kopen met 32 mb, dan is het logisch dat deze tot 32mb kan.
Of je wma files kan afspelen kan je denk ik wel vinden bij de specs van de mp3 speler.

• Binnetie
Ik heb naar specs gezocht maar op de site van sonyericcson staat heel weinig info... Hij moet denk ik wel tot maar dan 32 mb kunnen...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[Airwolf] schreef op 04 oktober 2002 @ 14:10:
Dit hoort niet in IT, maar in GT
Grensgeval imo: het gaat om de mp3-uitbreiding voor Ericsson telefoons.
Binnetie schreef op 04 oktober 2002 @ 14:06:
- Tot hoeveel mb ondersteund deze mp3 speler?
- Kan ik alleen mp3 afspelen of ook WMA files?
- Welke type kaart kan erin (ik weet dat deze MMC leest maar kunnen er bijvoorbeeld ook SMC kaarten in?
- Ik weet ook nog niet welke usb reader/writer ik erbij moet kopen, omdat er veel verschillden zijn. Wat zijn de kosten hiervan ongeveer?

Alvast bedankt
Er kunnen alleen multimediacards in, zelfs geen securedigital kaarten. Dus helemaal geen andere kaarten. Hij leest kaarten t/m 64 MB, veel grotere MMC zijn er ook niet, geloof ik.
Bij de HPM-10 wordt een parallelle reader/writer geleverd, maar deze is erg onhandig, hij moet op de parallelle poort én een PS2 poort tegelijk worden aangesloten, waarbij je het toetsenbord kunt doorlussen. Handiger is het om een MMC/SD reader/writer voor de USB poort te kopen, in de vorm van een soort autosleutel (zoek op zmate van dane-elec). Deze zijn voor ongeveer €30 wel te koop, daarnaast kun je de reader/writer in combinatie met een kaartje ook als pendrive gebruiken.
De Ericsson mp3-speler kan alleen mp3's afspelen. Dit gaat met een menu op het display van de telefoon, met trackname info erin.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
--> GT :)

Verwijderd

Das een goed voorbeeld van: " Overrulled! " :*)

• Binnetie
Ik ben nog opzoek naar een review van deze mp3speler, maar ik heb nog niks gevonden met google...
Is de geluidskwaliteit een beetje goed? En gebruikt hij veel van de batterij van m'n Ericsson t68i?
Ik zit er namelijk ook over te denken om de Iriver iFP 180T te kopen, maar dan heb ik weer 2 aparaten in mijn binnenzak...

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:15 ]

Verwijderd

haas schreef op 04 oktober 2002 @ 14:19:Er kunnen alleen multimediacards in, zelfs geen securedigital kaarten. Dus helemaal geen andere kaarten. Hij leest kaarten t/m 64 MB, veel grotere MMC zijn er ook niet, geloof ik.
Die zijn er wel (128mb weet ik zeker, groter dan dat weet ik niet).
Pagina: 1