Toon posts:

[GR] Desert Siege Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom net van het forum van UBIsoft en daar kon ik niet een gericht antwoord vinden. Hier op GOT is het enige wat in de buurt komt Ghost Recon - Desert Siege probleem maar dat is het ook niet.

Goed het zit als volgt. Ik heb sinds kort Desert Siege geïnstalleerd voor Ghost Recon. Nu heb ik in campaign én MP mode problemen met de de derde missie, genaamd Cold Steam. Op het moment dat de missie geladen wordt, crasht het spel terug naar de WinXP desktop met totaal geen errors behalve een mooi geel driekhoek-uitroepteken thingy onderin je systray; je raadt het al: Virtual Memory Minimum too low.

Hmm dacht ik, kan gebeuren. Dus ik stel nieuwe waardes in. Min: 768, Max: 1024 (ik heb 512 MB ram, dus vandaar). Ik start het spel en die specifieke missie opnieuw: geen succes. Weer een crash naar me desktop. Toen heb ik het minimun op 1024 gezet en max op 1536. Ook dit had geen succes. Hoger ga ik niet, want bij die waardes van 768-1024 zou het al genoeg moeten zijn. Ik heb álle achtergrondzaakjes uitgezet, maar nog steeds doet ie het niet... Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van, helemaal omdat alle andere voorgaande missies wél werken. Misschien gewoon een brute memory leak bij die missie... of? Iemand anders problemen met diezelfde missie?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2002 14:01 . Reden: typo's ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Probeer het spel eens te patchen!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
bepaalde details lager zetten loste bij mij het probleem op :)

Verwijderd

Topicstarter
Crash-Override schreef op 04 oktober 2002 @ 14:17:
bepaalde details lager zetten loste bij mij het probleem op :)
Mja ik heb de details al geprobeerd terug te zetten naar 800*600 met lage details, maar ook dan start ie niet

Verwijderd

Topicstarter
Captain Pervert schreef op 04 oktober 2002 @ 14:16:
Probeer het spel eens te patchen!
Net geprobeerd. And guess what? Ook dat levert geen resultaat :{

Verwijderd

legale versie? Of een iso? En heb je de laatste patch voor GR?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 20:40:
legale versie? Of een iso? En heb je de laatste patch voor GR?
Legaal / ISO maakt ik 99% van de problemen geen ENKEL verschil. Ik snap niet dat mensen daar altijd mee aan komen zetten. Het enige probleem dat je kan hebben, is dat de crack het niet doet en het spel alsnog om een CD zeurt, maar dan is er een kwartier later al wel een crackfix.

En gepatcht had hij het al, ja.

Ontopic: probeer het eens - running out of options here :P - op het ALLERlaagste detail/resolutie ;)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 05 oktober 2002 @ 00:00:
[...]

Legaal / ISO maakt ik 99% van de problemen geen ENKEL verschil. Ik snap niet dat mensen daar altijd mee aan komen zetten. Het enige probleem dat je kan hebben, is dat de crack het niet doet en het spel alsnog om een CD zeurt, maar dan is er een kwartier later al wel een crackfix.

Ontopic: probeer het eens - running out of options here :P - op het ALLERlaagste detail/resolutie ;)
Hehe..... je hebt gelijk. Het was ook meer bedoeld als een "bump" :)

Verwijderd

Topicstarter
Captain Pervert schreef op 05 oktober 2002 @ 00:00:
[...]

Op allerlaagste detaillering nogsteeds het zelfde probleem.

Maar is het dus een pure legale versie. Netjes gekocht enzo.

Verwijderd

Op een ander forum heb ik een mogelijk antwoord gevonden, het gaat hier wel over een MOD (denk ik), maar het probleem is hetzelfde. Het is wel in het engels...

De vraag:

I just installed and activated the The Platoon Mission Pack. When I start GR, I just get a White sceen instead of the Main Screen. I have been lucky enough to hit QuickMission and the the screen appears just fine. When I select a misson, GR just craches to the desktop, and XP reports "Virtual Memory Low".

I have a crappy P3-450, 256M Ram, Savage432Mb v-card, DirectX8.1 and MSI 6163 mainboard with onboard sound. I also have XP Professional. I know it's on the limits of what is required, but the normal missions run just fine before I installed the extra missions. Maybe not prefect, but I get by.

Het antwoord:

Your problem is probably the easiest to fix.

XP uses about 150Mb RAM just to load. When you start adding mods into GR it requires more RAM, and GR is memory hungry anyway. Whays happening to you is that you system RAM is full and then your maxing your virtual memory as well, thus causing the game to bomb out.

2 fixes possible. One, increase your RAM to at least 512Mb. If you dont have the cash, a temporary fix would be to increase the virtual memory. Right click on my computer, select performance options, virtual memory, and increase the siaze to at least 500Mb, restart your system and see if that helps.

The best chance you have is to increase the physical RAM, but the virtual memory might help.
Pagina: 1